jak masz wersję okrojoną (z allegro za 80-100 zł z kabelkiem) to nie masz takiej możliwości...
Poza tym nie masz takiej możliwości w licznikach od np Golfa III czy Polo 6N1 bo tam konieczny jest demontaż licznika w celu jego korekty... Jest do tego specjalny programik i wtedy odczytać można datę "ostatniej aktualizacji" bo korekta takiego wyświetlacza to nic innego jak wgranie nowej wartości wskazania, zatem automatycznie wprowadzona zostaje data tej operacji...
Podobnie "francuzy"... Trzeba wygrzebać licznik. Dlatego nieraz wystarczy dobrze sie przyjżeć śrubkom mocującym plastiki w okolicach liczników i juz po tym można stwierdzić czy ktoś tam się dobierał.... Są one czarne, fosforowane ale miękkie i od razu widać czy dotykał ktoś tego wkrętakiem...
Dopiero Golf IV, Audi i inne klimaty miały możliwość korygowania wyświetlacza przez złącze serwisowe (czyli np VAG`iem ale w pełnej wersji)
A jak się to sprawdza ??
Nie wiem. Ja się tym nie zajmuje. Koledzy w tym siedzą z tąd moja wiedza... Jednakże jest to tylko "kropla teorii z morza praktyki jaką oni dysponują..."