TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

Czemu kąty wtrysków "żądany - rzeczywisty" tak się

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czemu kąty wtrysków "żądany - rzeczywisty" tak się
« dnia: 11 Kwietnia, 2006, 15:26:01 »
Witam .
Mam Audi 80 B4 TDI silnik 1Z. Zrobiłem mu diagnostykę na  VAG-COM-e . Pokazuje  takie wartości-

" BIEG JAŁOWY I SILNIK ROZGRZANY":
Grupa 004 -  800obr/min ; -1.1* ; 2.5* ; 3.1%

"PRÓBA DROGOWA 3 BIEG, SILNIK ROZGRZANY"
Grupa 004 -  2919obr/min ;  4.1* ;  4.1* ;  65.2%


Moje pytanie brzmi, czy to normalna sprawa- taka różnica dla kąta wymaganego przez ECU (-1.1*) do rzeczywistego (2.5)* na jałowym rozgrzanym silniku czy coś nie tak w układzie pompy lub rozrządu. Może coś nie tak z przestawiaczem kąta wtrysku ?
Proszę o ocenę :?