Pierwsze - nie wiadomo czy to akurat pompa paliwa, na odległość nic nie stwierdzisz.
Drugie - pytanie czy facet jeszcze spuści Ci z ceny. Zasada przy targowaniu - negocjuj po zakończeniu roboty. Dla mechanika - jak dla każdego usługodawcy - ważny jest klient na więcej niż jeden raz, więc może jeszce coś utargujesz. Zacząć możesz od prośby o starą pompę - niby do obejrzenia. Pytanie, które należy zadać, czy wartośc starej pompy odpuścił Ci przy montażu "nowej".
Trzecie - było by miło jeżeli dałby jakiś rachunek, mechanicy z którymi rozmawiałem nie bronili się szczególnie, zapytać nie zawadzi, a jakby masz zawsze dokument, a w dzisiejszych czasach na wszystko najlepiej mieć kwit (mówię to jako prawnik) - nigdy nie zawadzi. Warto użyć jako arhumentu przy negocjacjach cenowych.
Czwarte - jeżeli nawaliła pompa, mogło zwalić się coś jeszce - bezdyskusyjnie jedź na VAG-a. Lepiej do tunera niż do ASO (u mnie nie wiedzieli gdzie podłączyć wtyczkę).