Jak maja cokolwiek w glowie to powinni zaczac od zdiagnozowania , od czego naprawde komp przechodzi w tryb awaryjny , czyli jaki rodzaj usterki go wywoluje . Tak jak pisalem najparwdopodobniej od zbyt wysokiego cisnienia turba wywala blad uszkodzeonego czujnika cisnienia , ktory prawdopodobnie bedzie tak jak u wiekszosci tdi do 250Kpa , powyzej tego cisneinia , czujnik podjae wartosc bardzo zblizona do + co komputer odbiera jako jego uszkodzenie i przechodzi w tryb awaryjny.Moga to poprawic bez uszczerbku na osoiagach , powinni zmienic wartosci w mapie turbiny tak aby dla zadnego zakresu obrotow i obciazen cisnienie nie bylo zblizone rozne badz przekroczylo 250 Kpa . Jkaz robia to madrze to nawet tego nie odczujesz bo nie na samej turbinie przeciez jezdzisz , choc niewatpliwie ma ona duze znaczenie dla osiagow , ale jak Cui to poprawia to napewno autko pojedzie Ci jeszcze szybciej !