TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

pompa wspomagania czy maglownica?

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline And280

  • ****
  • 360
pompa wspomagania czy maglownica?
« dnia: 27 Sierpnia, 2006, 11:37:58 »
od pewnego czasu mam pewien problem polega on na tym ze dziwnie buczy mi pod maska jak krece kierownica obojetnie w ktora strone jesli stoje na pisasku lub na trawie to buczenie ustepuje i lzej sie kreci wiadoma sprawa, ostatnio wymienilem plyn od wspomagania moze nie zlalem caly ale nic nie pomoglo nie ma zadnej roznicy. odglos buczenia dochodzi spod maski i nie kladlem sie jeszcze zeby sluchac czy pompa wyje czy maglownica( mam nadzieje ze dobrze to napisalem) czy ktos moglby pomoc jak rozroznic co siada?? i co jest oczywiscie gorsze, gdy byly zimowki lzej sie krcilo w porownaniu do letnich ktore sa wezsze i tego tez nie rozumiem. i nie chodzi o to ze krecilem na slizgim czy cos takiego bo zimowki byly zalozone do maja tak wiec poslizgi odpadaja.


Nastepny tolek teraz 1M ASV

pompa wspomagania czy maglownica?
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Sierpnia, 2006, 13:21:55 »
niski poziom płynu we wspomaganiu prawdopodobnie

Offline And280

  • ****
  • 360
pompa wspomagania czy maglownica?
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Sierpnia, 2006, 18:31:03 »
plyn wymieniony i jest max wiec to chyba nie to, zmienilem na zielony
Nastepny tolek teraz 1M ASV

pompa wspomagania czy maglownica?
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Sierpnia, 2006, 10:50:47 »
Ja słyszałem ze przy wymianie płynu wspomagania nalezy "wypchnac caly stary płyn z maglownicy". Wtedy efekt wymiany płynu jest zadawalajacy.
A co do glosniejszej pracy na postoju przy kreceniu kierownica to - stawialbym na zuzytą pompe.
TDI_quattro

Offline And280

  • ****
  • 360
pompa wspomagania czy maglownica?
« Odpowiedź #4 dnia: 28 Sierpnia, 2006, 11:00:33 »
tak jest to afn w seacie a w jaki sposob mozna wypchac plyn z maglownicy, bo wylalo sie tylko tak z 600ml i wydawalo mi sie ze caly plyn nie zszedl. nie chcialem krecic pompa bo przeciez na sucho nie powinna chodzic bo sie szybko zatrze tak wiec w jaki sposob wypchac caly plyn z ukladu??
Nastepny tolek teraz 1M ASV

pompa wspomagania czy maglownica?
« Odpowiedź #5 dnia: 28 Sierpnia, 2006, 22:24:35 »
Jeszcze raz podkreslam, ze tylko słyszałem. Kolega w Audi wypychał płyn (a raczej to co z niego zostalo  o konsystencji niezbyt przyjemnej)  z maglownicy spręzonym powietrzem.
TDI_quattro

pompa wspomagania czy maglownica?
« Odpowiedź #6 dnia: 28 Sierpnia, 2006, 22:25:31 »
Jeszcze raz podkreslam, ze tylko słyszałem. Kolega w Audi wypychał płyn (a raczej to co z niego zostalo  o konsystencji niezbyt przyjemnej)  z maglownicy spręzonym powietrzem.
TDI_quattro

Offline And280

  • ****
  • 360
pompa wspomagania czy maglownica?
« Odpowiedź #7 dnia: 28 Sierpnia, 2006, 23:10:46 »
a gdzie podlacza sie ten kapsel do zbiorniczka z plynem czy gdzies na maglownicy?? do jakichs zaworkow?? zbytnio tez nie wiem gdzie tam w maglownicy sa jakies zaworki no chyba ze jest ona cala jakos ukryta?? ze zbiorniczka idzie jeszcze jeden przewod ale on dochodzi do podcisnienia tam gdzie hamulce chyba ze tam gdzies jest maglownica ukryta bo moze nie wiem jak to powinno wygladac, a wracajac teraz do tych kapsli gdzie takie cudo mozna kupic jak cos?? i odkrecic przewody i wypychac wszystko co znajduje sie w ukladzie??

jednak wiem jak wyglada maglownica sprawdzilem sobie przed chwilka, i tylko pytanie teraz jak bede wypychal ten plyn jeszcze raz to musze wszedzie poodlaczac przewody czy tylko w 1 miejscu i czekac az wszystko wyjdzie
Nastepny tolek teraz 1M ASV