TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

tdi 110 a 130

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Re: tdi 110 a 130
« Odpowiedź #15 dnia: 04 Września, 2006, 11:39:33 »
a żeby nie zakładać nowego Tematu PD 100 od 130 czym się różni ?? podobno układ Korbowotłokowy jest w tamtych mocniejszy ale czy tylko to ?? ponoć turbina którą ma silnik  TDI 100 KM (Pisze o silniku BXE którego jestem szczęśliwym posiadaczem) wcale wiele nie ustępuje tej ze 130 ( tak przynajmniej mówił mi Piro) czy różnica tkwi jeszcze np. w budowi głowicy (jakości jej wykonania )?? jak wygląda sprawa z pompowtryskiwaczami ??

Ogólnie ze swojego silnika jestem zadowolony, zarówno  przed założeniem chipa jak i po jego załozeniu.

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Re: tdi 110 a 130
« Odpowiedź #16 dnia: 04 Września, 2006, 12:33:02 »
Brutus >
Masz 105KM a nie 100 pozatym sterowanie na EDC16 a PD 100 i 130 sa na EDC15. Generalnie masz jak by nowsza wersje PD100 i roznice w budowie tlokow i korb sa analogoczne jak miedzy pd 100 i 130. Turbine masz wydajna wiec o to nie musisz sie martwic.
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Re: tdi 110 a 130
« Odpowiedź #17 dnia: 04 Września, 2006, 14:26:33 »
Przy spokojnej jezdzie (ojcu) pali ok 4,5l. Przy szykiej na trasie pali ok 6 czyli prawie tyle samo co moj passat AVB (101->132). Wiec to czy jest sens kupowac 1,4 zalezy od tego jak bedziesz jezdzil tym samochodem. Ja bym bral 1,9 i najlepiej 130+ jesli fundusze na to pozwalaja.

Re: tdi 110 a 130
« Odpowiedź #18 dnia: 04 Września, 2006, 14:28:04 »
Aha przed chipem czy po nie ma widocznych roznic w spalaniu.