TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

2.5 TDI POMÓŻCIE

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

2.5 TDI POMÓŻCIE
« dnia: 11 Września, 2006, 22:23:58 »
WITAM! MAM VW T4 2.5 TDI SILNIK ACV 102 KM Z 99 R PRZEBIEG 210000 KM. SAMOCHÓD PRZY 110 KM/H SŁABNIE WYSTEPUJE BRAK MOCY. PO WYŁĄCZENIU SILNIKA I PONOWNYM ZAŁĄCZENIU WSZYSTKO JEST OK DO PREDKOŚCI OK 105-110 I ZNOWU "KONIE UCIEKAJĄ Z POD MASKI". BYŁEM NA DIAGNOSTYCE U MECHANIKA STWIERDZIŁ, ŻE TRZEBA WYREGULOWAĆ CIŚNIENIE KOLEKTORA SSĄCEGO. SŁYSZAŁEM TEŻ OPINIE ŻE JAKIŚ PRZEWÓD NIE ŁĄCZY I TEŻ MOŻE TO BYĆ PRZYCZYNA. BŁAGAM POMÓŻCIE POZDRAWIAM



2.5 TDI POMÓŻCIE
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Września, 2006, 22:28:58 »
Jest duzo o tym zjawisku na forum. poszukaj a znajdziesz.

Re: 2.5 TDI POMÓŻCIE
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Września, 2006, 00:02:10 »
Cytat: "dondiego"
Jest duzo o tym zjawisku na forum. poszukaj a znajdziesz.
ja mam taki sam problem ze jak mu bardzo deptam to przy 120 traci moc i juz sie wolno zbiera ja sie go zgasi to jest ok no i jak wolno jade to tez jest ok a na forum nie znalazlem podobnego przypadku.

Offline And280

  • ****
  • 360
2.5 TDI POMÓŻCIE
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Września, 2006, 08:58:13 »
bylo juz wiele razy szukajka wita. moga byc zapieczone kierownice w turbinie  na 90% , moze byc zaworek n75, trzeba diagnozowac moze tez turbawka sie konczy. jak po wylaczeniu samochodu i ponownymwlaczeniu wraca moc to beda kierownice. mozna rowniez zaslepic egr czasem pomaga
Nastepny tolek teraz 1M ASV

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Re: 2.5 TDI POMÓŻCIE
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Września, 2006, 10:00:22 »
Cytat: "dudi"
WITAM! MAM VW T4 2.5 TDI SILNIK ACV 102 KM Z 99 R PRZEBIEG 210000 KM. SAMOCHÓD PRZY 110 KM/H SŁABNIE WYSTEPUJE BRAK MOCY. PO WYŁĄCZENIU SILNIKA I PONOWNYM ZAŁĄCZENIU WSZYSTKO JEST OK DO PREDKOŚCI OK 105-110 I ZNOWU "KONIE UCIEKAJĄ Z POD MASKI". BYŁEM NA DIAGNOSTYCE U MECHANIKA STWIERDZIŁ, ŻE TRZEBA WYREGULOWAĆ CIŚNIENIE KOLEKTORA SSĄCEGO. SŁYSZAŁEM TEŻ OPINIE ŻE JAKIŚ PRZEWÓD NIE ŁĄCZY I TEŻ MOŻE TO BYĆ PRZYCZYNA. BŁAGAM POMÓŻCIE POZDRAWIAM


No najpewniej mechanik mial racje. Cisnienie w kolektorze jest za duze i komp wywala blad. Czemu za duze...moze wasegate sie przycina. A moze ma za male bo n75 szlag trafil i tez bleda wywali...dalsza diagnoza konieczna.
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk