TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

-------AUDI A6 3.0 TDI---------PROBLEM!!!!!!!!!!!

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

-------AUDI A6 3.0 TDI---------PROBLEM!!!!!!!!!!!
« dnia: 12 Października, 2006, 14:02:57 »
Witam!Naprawde juz mam dosyc mojego a6 2004r 3.0 tdi.Pytanie nr1 Czy to mozliwe ze auto traci ciagle moc dlatego bo hamulce sie przegrzewaja?Jezeli tak to co niby mam zrobic?Nie hamowac ostro i jeZdzic powoli??Auto ogolnie przy wsiskaniu kick-downa nie przyspiesza jak nalezy i czasami wachaja sie obroty jak by nie wiedzialo czy ma jechac czy stac!Myslalem ze EGR cos tu jest winny ale w serwisie audi powiedzieli ze jest dobry.Czuje wyraznie ze auto nie ma mocy i zmulone jest.Dzieje sie to przy roznych predkosciach.Jade np 90km/h i wdusze pedal na maxa to reakcja jest taka ze auto przyspiesza bo przyspiesza z zawachaniem obrotow tak najczesciej przy 3000 obrotow wlasnie te wahania sa.Raz przyspiesza elegancko a raz nie wkreca sie.



Offline KDX

  • ****
  • 351
  • Płeć: Mężczyzna
  • było: TOLEDO AFN, PASSAT AFN, jest: SUPERB AWX
-------AUDI A6 3.0 TDI---------PROBLEM!!!!!!!!!!!
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Października, 2006, 15:31:40 »
podjedź do innego serwisu - tym razem najlepiej takiego, który nie jest autoryzowany i ma dobrą opinię wśród znanych Ci użytkowników diesli - albo napisz z jakich okolic jesteś, to może kogoś da się polecić. Piszesz, że byłeś w serwisie Audi - czy podłączali VAG-a (komputer diagnostyczny), czy coś wykazało badanie? Możliwe, że jakaś pierdołka Ci siadła a autoryzowany serwis nie ma potrzebnej wiedzy (całkiem często się zdarza). Pozdrawiam!

-------AUDI A6 3.0 TDI---------PROBLEM!!!!!!!!!!!
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Października, 2006, 22:00:16 »
Podlaczali komputer i nic nie wykazalo i niby wszystko dobrze i powiedzieli ze to wlasnie wina przegrzewania ukl.hamulcowego!

Offline kinyo

-------AUDI A6 3.0 TDI---------PROBLEM!!!!!!!!!!!
« Odpowiedź #3 dnia: 13 Października, 2006, 07:27:06 »
Według twego opisu usterki wnioskuje przepływomierz lub sterowanie turbiny jedz do warsztatu gdzie mają pojęcie o diagnostyce vagiem aby sprawdzić silnik TDI należy robić to w czasie jazdy inaczej nic się nie znajdzie .
img]http://www.wcv.com.br/interface/mr_audi.gif[/img]
WŁADCA PIERŚCIENI

-------AUDI A6 3.0 TDI---------PROBLEM!!!!!!!!!!!
« Odpowiedź #4 dnia: 13 Października, 2006, 09:03:41 »
czy zamontowanie wiekszych tarcz i zmiana ukl pomoze cos w tej sprawie?Plyn hamulcowy wymienili w audi i nie wiem nawet jaki to jest.Ogolnie powiedzieli ze EGR i przeplywka jest dobra.Podczas przyspieszania ta usterka wystepuje i widze po obrotomierzu ze czasem sie wahaja obroty i auto nie idzie.Hamulce wiadomo ze uzywam i sa rozgrzane ale na poczatku staram sie je oszczedzac w miare jak sie da a usterka jest nadal i tak wiec cieplo to one wogole chynba nie odprowadzaja chociaz mam teraz tarcze zamiast kupione w audi mam BOSCHA i sa lepsze.Czy to napewno przez ukl.hamulcowy?To co to za samochod zeby tak sie dzialo?Dla mnie to nie normalne!!

Offline dssn

  • *****
  • 559
    • http://www.terpior.prv.pl
-------AUDI A6 3.0 TDI---------PROBLEM!!!!!!!!!!!
« Odpowiedź #5 dnia: 13 Października, 2006, 12:50:22 »
bylejaki :)
a jak np sa zimne hamulce to przyspiesza ok? i nic sie nie dzieje? a jak sie pare razy przyhamuje to nagle traci moc? jak tak to pewnie jakis czxujnik przy hamulcach a jak nie to pi#!@#! w serwisie glupoty bo sami nie wiedza co jest nie tak
O

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
-------AUDI A6 3.0 TDI---------PROBLEM!!!!!!!!!!!
« Odpowiedź #6 dnia: 15 Października, 2006, 03:39:14 »
Moze to byc wina elektroniki jakis czujnik z ABS szaleje i daje bledne dane.
Moze tez byc wina ukladu podcisnieniowego z serwem wlacznie.
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk