TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

Pomocy. Co to za błąd?

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pomocy. Co to za błąd?
« dnia: 20 Listopada, 2006, 09:16:02 »
Jak w temacie, pomozcie rozszyfrowac mi ten blad, ktory ostatnio odczytalem ze swojego kompa. Jak usunac usterke?

Control Module Part Number: 028 906 021 B  
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG      D44
           Software Coding: 00000
            Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
        17-10 - Control Difference - Intermittent

Z gory wielkie dzieki


W PASSAT TDI 1Z

Pomocy. Co to za błąd?
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Listopada, 2006, 17:15:21 »
00575      Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej
Według kodów masz taki błąd.

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Pomocy. Co to za błąd?
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Listopada, 2006, 19:10:20 »
Musial miec niedoladowanie albo przeladowanie i notlauf.
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Pomocy. Co to za błąd?
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Listopada, 2006, 07:31:23 »
Raczej według tego co zauważyłem na wagu podczas jazdy to przeladowanie, jak to usunąć? Podpowiedzcie :)
W PASSAT TDI 1Z

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Pomocy. Co to za błąd?
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Listopada, 2006, 14:52:09 »
Moze n75 padl? Albo zawor wasegate sie przycina? Sprawdz tez wszystkie wezyki cisnieniowe !
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Pomocy. Co to za błąd?
« Odpowiedź #5 dnia: 28 Listopada, 2006, 08:01:29 »
Gdzie w passacie B4 jest N75? czy to ten elektrozawór na podszybiu, czy moze ten pomiedzy filtrem paliwa i powietrza. Powiem jeszcze, ze podczas pomiaru na vagu cisnienie oczekiwane spada po przekroczeniu okolo 3,5 4 tysiecy do 1,7 bara, a biezace cisnienie nie spada i trzyma caly czas w okolicach 2,1 bara.
W PASSAT TDI 1Z

Pomocy. Co to za błąd?
« Odpowiedź #6 dnia: 28 Listopada, 2006, 08:07:13 »
czy to mozliwe, ze dostaje zbyt malo paliwa np. z powodu zanieczyszczonego filtru paliwa w stosunku do ladowanego powietrza?
W PASSAT TDI 1Z