TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

Też pytanie o błąd.

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Też pytanie o błąd.
« dnia: 26 Listopada, 2006, 20:37:58 »
Samochód to Golf 4 2000r, 115 km AJM.
Przy przelatywaniu samochodu VAG'iem pojawił się taki błąd:
Adress 17 i 19

     01314 - engine control module
           49-10 - no communications intermittent

Coś jakby z silnikiem, ale wszystko wydaje się być ok, normalnie jeździ, ma moc, spalanie w normie, nie dymi, jedyne co to troche gorzej odpala jak jest ciepły. Mam system antynapadowy, który gasi silnik jak się nie wciśnie ukrytego guziczka, czy to może być to, bo czasami zapomne go wcisnąć i po chwili gaśnie. Wtedy zapal się kontrolka świec żarowych i jak go wcisnę to gaśnie i znów mogę normalnie odpalić i wszystko gra.
Z góry dzięki za pomoc



Offline Medyk

  • *****
  • 107
  • Płeć: Mężczyzna
    • WSZYSTKO O DIESLACH - TDI.PL
Re: Też pytanie o błąd.
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Listopada, 2006, 21:27:02 »
Cytat: "[jajko
"]troche gorzej odpala jak jest ciepły.


Jaki przebieg ma auto?

Jeśli się nie mylę to pewnie już trochę pojeździłeś i pada pompa...
Masz dwie możliwości...

1) wymienić pompę...
2) zmienić oprogramowanie i poprosić żeby Ci tą usterkę skorygowali w dawkowaniu paliwa...

Efekt ten sam... U mnie po 250 tys po modyfikacji zaczął znowu bardzo dobrze zapalać na ciepło...
SEMPER IN ALTUM

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Re: Też pytanie o błąd.
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Listopada, 2006, 14:50:25 »
[jajko]
Blad moze byc zwiazany z antynapadem. Wystarczy ze raz odetnie wiazke do sterownika i komp zapamienta blad.
Co do zapalania na cieplym tak jak Medyk napisal. Albo nowa pompa albo korekcja w programie.
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Też pytanie o błąd.
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Listopada, 2006, 16:01:01 »
Wielkie dzięki za odpowiedź. Tak na marginesie to jest 115 koni AJM, więc już PD, przebieg to 140 tys.  Czy to coś zmienia?

Marco

Też pytanie o błąd.
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Listopada, 2006, 23:39:09 »
he he to pompowtryski! to jak pompa mogla pasc? jak na 140 tys km to nie powinno byc mowy o jakimkolwiek zuzyciu :lol: