TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

mokro pod turbina

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline And280

  • ****
  • 360
mokro pod turbina
« dnia: 23 Grudnia, 2006, 22:30:24 »
witam wymienialem sobie dzisiaj olej i poogladalem troszke autko od spodu i zaniepokoil mnie olej pod turbina od spodu, znaczy sie w miejscu gdzie zimna czesc laczy sie pod goraca bezposrednio pod sztanga bylo wilgotno od oleju nie to ze kapalo ale bylo wilgotno, ale tez zauwazylem ze przewod od filtra powietrza co wchodzi do turbiny tez byl wilgotny bo leci olej z tej cholernej odmy, i teraz moje pytanko czym objawia sie ze turbina puszcza olej\?? czy bedzie to widoczne na zewnatrz czy po prostu bedzie olej lecial do przewodow do intercoolera?? a tam jest taki zwykly nalot i wydaje mi sie ze nie am tego duzo z intercoolera tez nie kapie. mam sie przejmowac czy po prostu olej jakos sie zawinal po przewodzie i wszedl pod turbine?? niestety nie mam fotek brak aparatu podczas wymiany:( pozdrawiam


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c86274420b185ab5.html

« Ostatnia zmiana: 23 Grudnia, 2006, 23:03:12 wysłana przez And280 »


Nastepny tolek teraz 1M ASV

Odp: mokro pod turbina
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Grudnia, 2006, 21:00:45 »
Ja proponuje umyć mokre miejsca po oleju pojeździć przez parę dni i wtedy sprawdzić skąd w tych miejscach bieże sie olej. Ja miałem przypadek że był lekkutko pęknięty wąz - odmy i też nieźle mi nasyfiło olejem po silniku .
FN TDI 110 kM/1997/Golf III Mach II

Offline And280

  • ****
  • 360
Odp: mokro pod turbina
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Grudnia, 2006, 21:08:18 »
a wymieniales waz od odmy czy jakos inaczej to zalatwiles?? bo niestety u mnie z odmy tez niezle cieknie dokrecilem ostatnio mocniej ale watpie zeby to cos dalo
Nastepny tolek teraz 1M ASV

Odp: mokro pod turbina
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Grudnia, 2006, 21:59:13 »
Ja uważam, że jesli jest mokro to jest normalnie, jesli bedzie kapac to jest za duzo, kazdy układ pracuje w mokrej atmosferze i w kazdym turbodoladowanym silniki w przewodach powietrznych lub intercoolerze znajdziesz olej, jesli sie leje to juz jest niedobrze