TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

1.9TDI 110KM >210KM

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
1.9TDI 110KM >210KM
« dnia: 04 Stycznia, 2007, 15:49:43 »
A co tam :
http://dieselteam.pl/forum/download.php?id=158
Pochwale sie  ;D seryjne 110KM + drobne poprawki. Duza pompa wtryskowa i turbo. Wieksze wtryskiwacze i FMIC.
To narazie poczatek zabawy. Brak trakcji albo slizgajace sie sprzegło uniemozliwaja sprawdzenie wiekszych modów.
Podobnie jak kaganiec zalozony z powodu seryjnego mapsensora ktory wariuje przy 1.5 bar oraz braku (narazie) EGT.
Auto ma spory zapas mimo ze wałek seryjny ! O koszty lepiej nie pytac bo sporo :) ale przynajmniej mam jedne z najmocniejszych TDI VP w polsce a napewno najmocniejsze na pomorzu.
Na lato planowane dalsze mody i licze na 230/400


« Ostatnia zmiana: 04 Stycznia, 2007, 22:15:48 wysłana przez rob555 »


hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Marco

Odp: 1.9TDI 110KM >210KM
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Stycznia, 2007, 18:22:48 »
He he fajnie to brzmi nie tylko w teorii ale takze w realu. Napewno super osiagi! Z tym ze jednostki TDi o pojemnosci 1896 ccm projektowane sa z zapasem mocy do ok 150 - 160 KM. Ale ponad 200 KM to chyba za duze wysilenie. Takie nadwyrężanie konstrukcji nie najlepiej odbije sie na ukladzie korbowo tłokowym i na wielu elementach ktore beda musialy znosic takie obciazenie. Hmm.... eksploatacja pokaze na co stac ta popularna jednostke... Zycze powodzenia! Pozdrawiam! 8) 

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: 1.9TDI 110KM >210KM
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Stycznia, 2007, 21:22:31 »
He he fajnie to brzmi nie tylko w teorii ale takze w realu. Napewno super osiagi! Z tym ze jednostki TDi o pojemnosci 1896 ccm projektowane sa z zapasem mocy do ok 150 - 160 KM.

Uwierz mi ze ten silnik wytrzyma okolo 250KM spokojnie. TDI to naprawde mocne silniki...
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Offline KRiZZ

  • **
  • 51
  • Płeć: Mężczyzna
  • Curoe Sportivo
Odp: 1.9TDI 110KM >210KM
« Odpowiedź #3 dnia: 04 Stycznia, 2007, 21:51:56 »
 ;D To widac grubas autko, mi tam bedzie wystarczyc jak wycisne ze 150-160 ale mody dopiero na wiosne teraz zbieram fundusze ;D

P.S. Moze jakies fotki ???

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: 1.9TDI 110KM >210KM
« Odpowiedź #4 dnia: 04 Stycznia, 2007, 22:16:59 »
;D To widac grubas autko, mi tam bedzie wystarczyc jak wycisne ze 150-160 ale mody dopiero na wiosne teraz zbieram fundusze ;D

P.S. Moze jakies fotki ???

Prosze bardzo:

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Odp: 1.9TDI 110KM >210KM
« Odpowiedź #5 dnia: 04 Stycznia, 2007, 22:38:54 »
Żółte są szybkie - ale ponoć najszybsze są czerwone  ;D

Gratulacje rob555. Mocniejszy ma już chyba tylko aligator - ma (czerwoną) skodę
Nieważna fura, ważne kto nią jedzie ;) Turbotechnika

Offline dssn

  • *****
  • 559
    • http://www.terpior.prv.pl
Odp: 1.9TDI 110KM >210KM
« Odpowiedź #6 dnia: 08 Stycznia, 2007, 11:07:30 »
niezle :)
ruszasz z dwójki ? :)
O

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: 1.9TDI 110KM >210KM
« Odpowiedź #7 dnia: 08 Stycznia, 2007, 20:41:24 »
niezle :)
ruszasz z dwójki ? :)

No nie:)
Za duza turbo dziura....
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Offline tolek

  • ****
  • 357
  • Płeć: Mężczyzna
  • G3 1,9 AFN virus
Odp: 1.9TDI 110KM >210KM
« Odpowiedź #8 dnia: 16 Stycznia, 2007, 21:20:26 »
A w jakim to jest aucie? AFN to chyba niejest.
Tak czy siak naprawde niesamowite.
A jak wytrzymują to skrzynia a przedewszystkim przegóby. bo sprzegło rozumie ze nie jest seryjne. Quattro by sie juz chyba zdało.
A ja mam Golfa 3 AFNa110PS i boje sie przerobic na 130/320 że w koszty pojde ze sprzegłem i skrzynią.
Nie bawisz sie, nie żyjesz.

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: 1.9TDI 110KM >210KM
« Odpowiedź #9 dnia: 16 Stycznia, 2007, 23:10:45 »
A w jakim to jest aucie? AFN to chyba niejest.
Tak czy siak naprawde niesamowite.
A jak wytrzymują to skrzynia a przedewszystkim przegóby. bo sprzegło rozumie ze nie jest seryjne. Quattro by sie juz chyba zdało.
A ja mam Golfa 3 AFNa110PS i boje sie przerobic na 130/320 że w koszty pojde ze sprzegłem i skrzynią.

W tej chwili to ASV z tlokami od AWX
Nastawy lajtowe ze tak powiem, nawet nie kopci za bardzo.
Przeguby daja rade ale sprzegło juz troche sie slizga. Ma prawo w koncu 220tys km za soba.
Do 170KM i 360Nm nic sie nie slizgalo z tym ze softa robilem z glowa czyli nie walilem momentu od samego dolu.
to co chcesz osiagnac nie powinno miec zadnego wplywu na silnik i uklad napedowy. Rob chipsa i sie nie zastanawiaj...
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: 1.9TDI 110KM >210KM
« Odpowiedź #10 dnia: 21 Lutego, 2007, 13:42:45 »
Żółte są szybkie - ale ponoć najszybsze są czerwone  ;D
Gratulacje rob555. Mocniejszy ma już chyba tylko aligator - ma (czerwoną) skodę

No troche sie pozmieniało
Nowy komp wiecej cisnienia troche wiecej paliwa i prosze (IV i V bieg) :


Nadal EGT nieznane  :evil: (wzkaznik idzie idzie idzie...)
Najlepsze to ze zapas jeszcze jest  :twisted: .
Narazie jak by nie bylo jest to najmocniejsze 1.9 TDI VP w PL (jezeli hamownia Lukasza nie klamie) na seryjnym wałku!
Auto masakrycznie zapina zwlaszcza na III biegu gdzie juz mozna wykorzystac potencjal. Jedynka i dwojka sluza tylko do rozgrzewania opon :P w kupach dymu - zero trakcji.
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Marco

Odp: 1.9TDI 110KM >210KM
« Odpowiedź #11 dnia: 21 Lutego, 2007, 17:50:41 »
A moze jakies dane o osiagach by dorzucic?
Np sprint do 100km\h albo elastycznosc 60 - 100km\h na 4 biegu oraz 80 - 130 na 5-tce.

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: 1.9TDI 110KM >210KM
« Odpowiedź #12 dnia: 21 Lutego, 2007, 18:15:51 »
A moze jakies dane o osiagach by dorzucic?
Np sprint do 100km\h albo elastycznosc 60 - 100km\h na 4 biegu oraz 80 - 130 na 5-tce.

Jak mam Ci zrobic osiagi jak warunków pogodowych nie ma...
Asfalt zimny na I i II to palenie lacza jest z kazdych obrotów prawie.
Pozatym mam dluzsze przelozenia zalozone wiec elastycznosc 60-100 to na III bede robic
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Offline KRiZZ

  • **
  • 51
  • Płeć: Mężczyzna
  • Curoe Sportivo
Odp: 1.9TDI 110KM >210KM
« Odpowiedź #13 dnia: 21 Lutego, 2007, 18:28:21 »
Rob, jak zrobi sie cieplej do taj posta, jak bedziesz sprawdzac fure z checia zobacze jak to chodzi.

Offline KDX

  • ****
  • 351
  • Płeć: Mężczyzna
  • było: TOLEDO AFN, PASSAT AFN, jest: SUPERB AWX
Odp: 1.9TDI 110KM >210KM
« Odpowiedź #14 dnia: 21 Lutego, 2007, 19:27:34 »
Cytuj
Najlepsze to ze zapas jeszcze jest  :twisted:

Gratuluję :) Z Twoich słów wynika, że planujesz jeszcze wyższą moc, powodzenia, trzymam kciuki!
Pozdrawiam!
K.