TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

E-turbo - AT2000

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dekur

E-turbo - AT2000
« dnia: 10 Lutego, 2005, 15:41:20 »
Na stronach jest napisane, że pobiera prawie 0,8 kW mocy - słabym wiatraczkiem od kompa to raczej nie jest.
Myślę że nadciśnienie 1 psi - 1.7 psi jest możliwe do uzyskania przy takiej mocy silnika i obrotach (podają że dobrze ponad 20000 obrotów).
Jeżeli przyjmiemy że moc rośnie tak, jak ciśnienie to 1.7 psi = 0,11 atmosfery doładowania. Silnik powinien być mocniejszy o jakieś 10%, bo przecież potrzeba te 0,8 kW na napędzenie tego urządzenia (i na to ten jeden procent :)


40 KB pamięci to wartość wystarczająca do wszystkich zastosowań, teraz i w przyszłości - Bill Gates, 1983

640 KM mocy to wartość wystarczająca do niektórych zastosowań, przez najbliższy kwartał - Bill Dekur, 2004

Offline Wieśmac

  • **
  • 56
  • Guiness forever!
E-turbo - AT2000
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Lutego, 2005, 20:35:45 »
Po ile to ? Bo mi się coś ten link źle w firefoksie otwiera...
Toyota Prius jest tak wolna, że nie nadaje się nawet do rozwożenia mleka. Ostatni klienci dostaliby ser..." - Jeremy, TopGear

Offline Dekur

E-turbo - AT2000
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Lutego, 2005, 09:35:45 »
Ciekawe czy ktoś już coś takiego kupił i założył do czegoś. Pewnie jednak zdaje to egzamin w benzynooffkach...
40 KB pamięci to wartość wystarczająca do wszystkich zastosowań, teraz i w przyszłości - Bill Gates, 1983

640 KM mocy to wartość wystarczająca do niektórych zastosowań, przez najbliższy kwartał - Bill Dekur, 2004

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
E-turbo - AT2000
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Kwietnia, 2005, 21:17:00 »
To są na oko szczotkowe silniki - strasznie dużo pary idzie w gwizdek :), a muszle turboneticsa
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &