TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

golf IV 110 ASV Problem z rannym odpaleniem

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

golf IV 110 ASV Problem z rannym odpaleniem
« dnia: 09 Lutego, 2007, 08:25:53 »
Witam!

 Problem polega na rannym uruchamianiu auta. Po nocy lub jak dłuzej postoi ciezko dopala. Świece żarowe sprawdzone. Przy pierwszym rannym uruchomieniu jak juz zaskoczy to jak by sam sobie troche gazu dodał i delikatne nacisniecie pedału gazu i puszczenie powoduje efekt jak by chciał zgasnąć. Od kilku dni pojawił sie jeszcze problem ze auto straciło moc i zaczeło troszke głośniej pracować. Po przejechaniu kilku kilometró jak by sie poprawiło ale czuje ze nie jedzie tak jak jechało wcześniej. Czy mógłby mi ktoś pomóc co może byc uszkodzone ???

Z góry wielkie dzięki!

ps.auto ma przebieg 196.000 km



Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: golf IV 110 ASV Problem z rannym odpaleniem
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Lutego, 2007, 10:09:09 »
Sprawdz kat wtrysku.
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Odp: golf IV 110 ASV Problem z rannym odpaleniem
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Lutego, 2007, 11:36:43 »
A czy mógłbym prosić jak to zrobić. Mam kolege który ma Vaga i lapa ale nie ma za duzego doświadczenia   w tym temacie. Jak sprawdzic to na vag-u i jakie powiny być wartości ?

z góry wielkie dzięki

Odp: golf IV 110 ASV Problem z rannym odpaleniem
« Odpowiedź #3 dnia: 10 Lutego, 2007, 16:10:05 »
Ktos mi powiedział zeby zobaczyć w silniku grupe 000
 
1-043, 2-044, 3-000, 4-022, 5-099, 6-200, 7-090, 8-173, 9-103, 10-082
Engine speed 903/min

Mam pytanie czy moża po tym stwierdzić czy kąt wtrysku jest ok ?

Wielkie dzieki za pomoc  ;)

Odp: golf IV 110 ASV Problem z rannym odpaleniem
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Lutego, 2007, 22:45:40 »
pierwsze to  sprawdzić rozrząd!!!
w pozycji 2 na zablokowanym kompie (Basic seting)powinno być około 50-55,tem.silnika 80stopni


Soft-tuning.pl