TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

audi 2.5 tdi

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: audi 2.5 tdi
« Odpowiedź #15 dnia: 15 Lutego, 2007, 23:46:42 »
Chciałem wyjąć zaworek N75 odłączyłem od niego wtyczki ale że musiałem jechać to podłączyłem go znowu i tu moje zdziwienie MOC powróciła i narazie jest wszystko ok czy to winna wtyczki coć tam może nie stykać???

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: audi 2.5 tdi
« Odpowiedź #16 dnia: 16 Lutego, 2007, 15:09:36 »
a inaczej czy te silniki 3,3 TDI w A8 sa juz dobre???

To są common-railowe silniki bazujące na pierwszej generacji tego wtrysku. Nie mają jakichś szczególnych wad i zalet, a pierwsza generacja CR była nawet bardziej niezawodna niż druga - tyle że nie była zbyt oszczędna. Za to miała jak to common raile - nienaganną kulturę pracy. Poza tym 8 cylindrów z zasady ładnie brzmi :)
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &

Odp: audi 2.5 tdi
« Odpowiedź #17 dnia: 17 Lutego, 2007, 19:30:37 »
a powazne pytanie. jezeli wziąłbym sobie takiego passata  4 motion z sinikiem 1,9 TDI 131 KM, na ile mozna go programem zmienić i czy te silniki są ok?
jest Passat 1,9 TDI 4 Motion 2005r.

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: audi 2.5 tdi
« Odpowiedź #18 dnia: 17 Lutego, 2007, 20:19:36 »
a powazne pytanie. jezeli wziąłbym sobie takiego passata  4 motion z sinikiem 1,9 TDI 131 KM, na ile mozna go programem zmienić i czy te silniki są ok?

Te silniki sa super.
Programem zrobisz na ok 165-170KM zupelnie bezpiecznie.
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: audi 2.5 tdi
« Odpowiedź #19 dnia: 17 Lutego, 2007, 20:27:18 »
Racjonalna granica to 170 KM i 400 Nm. Auto na hamownię, unikać dymienia (przy tych mocach da się zmieścić w fabrycznej normie)
...czyli innymi słowy podzielam zdanie rob555-a. Przesada skończy się szybką klęską albo auto będzie dymić jak stary wrak.
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &

Odp: audi 2.5 tdi
« Odpowiedź #20 dnia: 17 Lutego, 2007, 20:46:30 »
czyli mozna sobie odpuscic Audi 2,5 TDI Qatro na rzecz 1,9 TDI 130 KM i zrobić sost na 170 KM i passat 4 motion? czy to dobry wybór i dobrze zrozumiałem?
jest Passat 1,9 TDI 4 Motion 2005r.

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: audi 2.5 tdi
« Odpowiedź #21 dnia: 17 Lutego, 2007, 20:59:10 »
czyli mozna sobie odpuscic Audi 2,5 TDI Qatro na rzecz 1,9 TDI 130 KM i zrobić sost na 170 KM i passat 4 motion? czy to dobry wybór i dobrze zrozumiałem?


Jesli zalezy Ci na bezawaryjnosci, ekonomi i niskim spalaniu tak bierz 1.9TDI pusc sensownego wiruska i tyle.
Jedyne co stracisz bezpowrotnie to dzwiek V6...pieknie mruczy.
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: audi 2.5 tdi
« Odpowiedź #22 dnia: 17 Lutego, 2007, 21:01:43 »
Tia. Size does matter (i to nie tylko w łóżku ;). 6 cylindrów to lepiej niż 4. No ale 8 cylindrów....
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &

Odp: audi 2.5 tdi
« Odpowiedź #23 dnia: 17 Lutego, 2007, 21:02:59 »
mam na oku auto 140 tys. km z 2003 roku. ile by kosztował soft aby nie zmieniać seryjnych czesci no i ile bezpiecznie mozna wyciagnac aby jeździło bezawaryjnie.?
jest Passat 1,9 TDI 4 Motion 2005r.

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: audi 2.5 tdi
« Odpowiedź #24 dnia: 18 Lutego, 2007, 10:14:08 »
Myślę że soft w zależności od firmy i jej renomy ma inną cenę. Allegro - parę stówek. U nas np. 1800 brutto. To już zależy jak cenisz swoje auto no i czy masz taniego dostawcę turbin ;)
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &

Odp: audi 2.5 tdi
« Odpowiedź #25 dnia: 18 Lutego, 2007, 22:20:04 »
a co oni na allegro sprzedają??? czy mam rozumiec jak zmienie soft to w niedługim czasie poleci mi turbina???
jest Passat 1,9 TDI 4 Motion 2005r.

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: audi 2.5 tdi
« Odpowiedź #26 dnia: 18 Lutego, 2007, 22:32:21 »
a co oni na allegro sprzedają??? czy mam rozumiec jak zmienie soft to w niedługim czasie poleci mi turbina???

Jacek
To tak jak z praca mgr. Mozna napisac bo sie zna temat i zrobic to porzadnie a mozna kupic na necie cos co przypomina w zarysach nasze zamierzenia. I teraz jak sie ma farta i komisja poblazliwa to przejdziemy na 3 ale jak zaczna sie problemy i pytania to oblejemy ;)
Nie majac diagnozy wstepnej (hamowanie, badanie kompem) nikt nie moze powiedziec w jakim stanie jest silnik i osprzet.
Jak np nam wtryskiwacz leje albo turbo zle pompuje w serii to na programie wady sie zwielokrotnia. I wtedy moze byc ała....
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: audi 2.5 tdi
« Odpowiedź #27 dnia: 18 Lutego, 2007, 23:38:30 »
Po takiej wypowiedzi naciskam rob555-owi [popieram] na pozycji reputacja :D

Powiedzmy że w dużej firmie płacisz więcej ale wiesz kogo skopać za "ała" jeżeli się zdarzy. U jak kupisz chip u domokrążcy to po awarii silnika możesz conajwyżej sam kopnąć się w zadek (o ile jesteś gimnastykiem). Jak nie jesteś - prosisz kolegę :D ;)
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &

Odp: audi 2.5 tdi
« Odpowiedź #28 dnia: 19 Lutego, 2007, 07:17:41 »
no to dobrze, ja jestem przeciwnikiem kupowania chipa na allegro lub jakiegos boksa. wnioskując z waszych wypowiedzi firma najpierw sprawdzi co moze zrobic a potem robi:) no i tak powinno być. zbieram fundusze na zakup 130 KM 4 motion i bedziem cos kombinowac z 170 KM. jaki przebieg max jest bezpieczny do chipa???
jest Passat 1,9 TDI 4 Motion 2005r.

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: audi 2.5 tdi
« Odpowiedź #29 dnia: 19 Lutego, 2007, 13:09:35 »
Nie istnieje takie pojęcie jak bezpieczny przebieg. To czy jest sens modyfikować auto zależy od jego stanu technicznego. A wiesz przecież że zdarzają się auta w doskonałym stanie po 200 kkm i zajeżdżone po 50 kkm.

Auto bada się na hamowni i na tej podstawie dopiero decyduje się co warto robić i czy w ogóle warto.
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &