TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

 

pug 207 1.6 hdi, 90 KM

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pug 207 1.6 hdi, 90 KM
« dnia: 19 Luty, 2007, 12:00:41 »
Witam,
przymierzam sie do zakupu takiego auta - i tu pojawia sie pytanie : czy jest sens ?  ::) tzn CZY i CO da sie wycisnac z tego silnika, czy da sie to zrobic tak zeby nie stracic gwarancji ( chodzi mi o uszkodzenie filtra czastek stalych - jezeli takowy ten silnik posiada ).
Jezeli ktos juz "mieszal" ten silnik to bardzo prosze o niesknerzenie informacji   ;D.

BAAAAAArdzo prooo o jakies info.

pozdrawiam.



Offline Piro

  • *****
  • 1 233
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, KMH
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: pug 207 1.6 hdi, 90 KM
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Luty, 2007, 13:12:24 »
To dość popularny silnik (ograniczona mocowo 1.6 110) - nie ma żadnych problemów z przeróbkami do poziomu 120 KM, nawet jeżeli auto ma filtr cząstek stałych.

Są dwie opcje - programowo wyłączamy filtr cząstek stałych (nie będzie tego widać w diagnozie, ale stan filtra będzie dla auta bez znaczenia - mogłoby go nawet nie być a jego czujniki - zostać usunięte z auta). Druga opcja - programowo zmniejszamy czułość diagnozy FAP, auto stroimy tak, aby mieścić się w przybliżeniu w normach, jakich oczekiwał producent.
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl & Magazyn KMH online ;)
Wstyd, wstyd. Znowu auto na benzynę.

Odp: pug 207 1.6 hdi, 90 KM
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Luty, 2007, 14:29:13 »
dzieki Piro,
a gdzie moglbym zasiegnac wiecej informacji na temat tej przerobki ( - moc, moment, przyspieszenie, zuzycie paliwa, no i oczywiscie koszt takiej operacji ) - jakies dane ?

Offline Piro

  • *****
  • 1 233
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, KMH
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: pug 207 1.6 hdi, 90 KM
« Odpowiedź #3 dnia: 19 Luty, 2007, 20:09:40 »
Jeżeli zależy ci na wykresach z hamowni innych takich aut które modyfikowałem - to napisz mi mail do Vtech na tuning@vtech.pl. Odeślę Ci coś z hamowni co podpowie Ci czego możesz się spodziewać.

Daleki jestem od stwierdzenia że powinieneś robić to u nas. Sporo firm potrafi conieco w takim samochodzie i powinni pokonać problem FAP (a jak nawet nie umieją to pewnie na naszych plikach w końcu się nauczą ;) - wiadomo że Vtech to idioci, choć czasem mają dobre pomysły :D)

U nas kosztuje to 1800 zł brutto - z hamowaniem na hamowni, z pomiarem dymienia dymomierzem, z diagnostyką etc. Po prostu od A do Z. Forum TDI.PL ma zniżkę 10%.
« Ostatnia zmiana: 19 Luty, 2007, 20:11:31 wysłana przez Piro »
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl & Magazyn KMH online ;)
Wstyd, wstyd. Znowu auto na benzynę.

Offline Pilak

  • *
  • 4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: pug 207 1.6 hdi, 90 KM
« Odpowiedź #4 dnia: 14 Maj, 2007, 14:48:28 »
Jak na razie 90 konna wersja nie posiada filtra cząstek stałych.
Posiadam takowego od czerwca zeszłego roku ;D
207 HDI