Ciężko mi tak z głowy rzucać liczbami. Możesz jednak przyjąć, że ponieważ uzyskany moment obrotowy silnika po tuningu odpowiada momentowi wersji 2.2 HDI, to przyśpieszenie 0-100 będzie praktycznie takie samo. Zatem z ok. 10 sekund aktualnie przyśpieszysz w nieco poniżej 9.
Prędkość maksymalna nie będzie jednak już taka sama - pojedziesz ok. 10 km/h szybciej niż dotychczas.
Czasy elastyczności typu 80-120 itd itd powinny skrócić się o jakieś 20%-25% (tym więcej skrócić, im większe prędkości wchodzą w rachubę).
Ogólnie zauważysz tuning jako bardzo pozytywne zjawisko - ale nie spodziewaj się że auto stanie się rakietą na kołach. Możesz przyjąć, że będziesz miał takie osiągi jak mniej więcej 2.2 HDI Sport. Fajne, ale nie rewelacja.
Niestety więcej niż 155 KM i tak nie da się uzyskać (chyba że wyłączyłbym programowo FAP - tyle że serwis Peugeot połapie się niestety).