TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

 

regulacja sztangi turbiny

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline And280

  • ****
  • 371
regulacja sztangi turbiny
« dnia: 15 Kwiecień, 2007, 22:17:33 »
moglby mi ktos poradzic w jaki sposob wyregulowac sztange przy turbinie . u mnie sytuacja wyglada tak ze jade sobie np ze 180 i w pewnym momencie czuje tak jakby turbina nie pompuje juz dalej jakby sie zawiesila i czasem podpompuje jeszcze troszke albo wskoczy tryb awaryjny co zdarza sie jesli jade pod gorke. jak uwazacie co musze zrobic ze sztanga wkrecic ja w dol czy w gore ?? kiedy uzyskam wieksze otwarcie sie kierowniczek w turbinie??


Nastepny tolek teraz 1M ASV

Offline And280

  • ****
  • 371
Odp: regulacja sztangi turbiny
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Kwiecień, 2007, 16:12:19 »
niektorzy mowia aby wykrecic sztange ale ja zbytnio nie wiem w ktora strone oznacza to wykrecenie:) silink afn czyli sztanga jest nad turbina sruba ma pojsc w dol czy w gore??
Nastepny tolek teraz 1M ASV

Offline rob555

  • *****
  • 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: regulacja sztangi turbiny
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Kwiecień, 2007, 21:02:54 »
A jestes pewien ze to regulacja zla? A moze kierownice sie przycinaja?
Jak chcesz zmiejszyc cisnienie to rozkrecasz srube.
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Offline And280

  • ****
  • 371
Odp: regulacja sztangi turbiny
« Odpowiedź #3 dnia: 16 Kwiecień, 2007, 22:37:52 »
no wlasnie to jest dziwne bo samochod jedzie normalnie i przy wiekszych predkosciach jak 180 190 nagle jest zaciecie i zastanowienie jak jest pod gorke to wywali notlauf a jak prosto to po chwili namyslu przyspiesza dalej, jak wylapie notlaufa i resetuje to przez kolejne 10 km jest tak jakby kierownice wogole staly w miejscu znaczy sie ze zaczyna pompowac dopiero od 3000obr i do konca po chwili jazdy w roznym zakresie obrotow wraca do normy i pompuje od 1800. wyglada to na przycinanie sie ale wlasnie blad wyskakuje tylko przy duzych predkosciach przy przeciaganiu na biegach jest oki.
Nastepny tolek teraz 1M ASV

Offline rob555

  • *****
  • 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: regulacja sztangi turbiny
« Odpowiedź #4 dnia: 17 Kwiecień, 2007, 09:58:47 »
Przy przeciaganiu na biegach masz zmiane wartosci cisnien zadanych i nawet jak kierownice troche sie chacza to roznice cisnien miedzy rzeczywistymi a zadanymi trwaja zbyt krotko by komp blad wylapal.
Zazwyczaj wlasnie notlafy lapiesz na wysokich biegach gdzie czas reakcji jest stosunkowo wolny.
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Offline And280

  • ****
  • 371
Odp: regulacja sztangi turbiny
« Odpowiedź #5 dnia: 17 Kwiecień, 2007, 19:20:28 »
kiedys mi jakis mechanik troszke pokrecil ta sruba regulacji, mowil ze sztanga bedzie miala teraz miejszy skok no i nie bedzie wpadal przez to w tryb awaryjny, po wyjechaniu z warsztatu nie mialem zbytnio okazji przegonic i sprawdzic czy cos to dalo , ale po jakims czasie byla okazja i dlaejh to samo i wlasnie nie wiem czy cos tam skrecili czy moze nie ruszali nic tylko tak powiedzial. a jesli skrecil troszke czy to ma rowniez wplyw na lapanie trybow awaryjnych?
Nastepny tolek teraz 1M ASV