TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

1.9 TDi a 2.5 V6 TDi

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Liefie

  • *
  • 14
  • Płeć: Mężczyzna
  • Najważniejsze są Nm :-)
1.9 TDi a 2.5 V6 TDi
« dnia: 12 Maja, 2007, 23:57:22 »
Mam pytanie dotyczace obsługi serwisowej i trwałości owych pojemności z grupy VAG'a.

Jak znaczące różnice sa w serwisowaniu aut z owymi silnikami? (koszta, porównania)
Jak sie ma trwałość owych silników między sobą???


Szukam dobrego DIESLA

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: 1.9 TDi a 2.5 V6 TDi
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Maja, 2007, 00:01:13 »
Praktyka mówi - boże uchowaj od 2.5 chyba że jesteś kimś w rodzaju kupca Ferrari i godzisz się na to, że raz na miesiąc coś się psuje. Pompy w 2.5 są bardzo zawodne. Dlatego właśnie komisy są tych aut pełne.
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &

Odp: 1.9 TDi a 2.5 V6 TDi
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Maja, 2007, 00:11:06 »
Biedny Lukasz@skygroup i jego a6 2.5 tdi :(

Offline Moretti

  • ****
  • 390
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: 1.9 TDi a 2.5 V6 TDi
« Odpowiedź #3 dnia: 13 Maja, 2007, 02:48:50 »
A ja ..odpukac w nie porysowany lakier ..nie mialem nigdy problemow z tymi silnikami . ???

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: 1.9 TDi a 2.5 V6 TDi
« Odpowiedź #4 dnia: 13 Maja, 2007, 09:36:12 »
U nas ostatnie sprawne 2.5 V6 było na hamowni chyba w wakacje zeszłego roku. Zawsze jak nie przeładowuje, to z dołu nie jedzie. Jak jedzie z dołu, to górą falowanie jak na morzu. Jak nawet górą daje rade równo, to 30 koni brakuje.
Zwykle wina leży po stronie pompy. Auta mają po 200-300 000 przebiegu, a na liczniku 110 000  ;D
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &

Offline Liefie

  • *
  • 14
  • Płeć: Mężczyzna
  • Najważniejsze są Nm :-)
Odp: 1.9 TDi a 2.5 V6 TDi
« Odpowiedź #5 dnia: 13 Maja, 2007, 10:10:45 »
U nas ostatnie sprawne 2.5 V6 było na hamowni chyba w wakacje zeszłego roku. Zawsze jak nie przeładowuje, to z dołu nie jedzie. Jak jedzie z dołu, to górą falowanie jak na morzu. Jak nawet górą daje rade równo, to 30 koni brakuje.
Zwykle wina leży po stronie pompy. Auta mają po 200-300 000 przebiegu, a na liczniku 110 000  ;D

czy jest jakas prosta (lub bardziej zaawansowana) metoda sprawdzenia faktycznych kilometrów ile auto przejechało?
Gdzie tak jak pisaleś auta maja wylatane 200-300 a na budzikach "zaledwie 110tyskm".
Dla mnie orientacyjna wiedza i porównaniem sa zachodnie strony internetowe, gdzie ewentualnie można przeanalizować ile dane roczniki danej marki potrafia wyjeżdzić.

Szukam dobrego DIESLA

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: 1.9 TDi a 2.5 V6 TDi
« Odpowiedź #6 dnia: 13 Maja, 2007, 10:16:44 »
Część sterowników ma informację o przebiegu zdublowaną i można ją odzyskać. To już zależy jakie auto (jaki system sterujący, która wersja).
Zwykle jednak jest to musztarda po obiedzie (bo już kupisz auto i pojedziesz je sprawdzić, żeby dowiedzieć się że zostałeś oszukany).

Poza tym średnie przebiegi w necie są fałszywe, ponieważ wskazania są zaniżane w większości przypadków. Totalnej większości. Kółko się zamyka.
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &

Offline Liefie

  • *
  • 14
  • Płeć: Mężczyzna
  • Najważniejsze są Nm :-)
Odp: 1.9 TDi a 2.5 V6 TDi
« Odpowiedź #7 dnia: 13 Maja, 2007, 12:29:15 »
Część sterowników ma informację o przebiegu zdublowaną i można ją odzyskać. To już zależy jakie auto (jaki system sterujący, która wersja).
Zwykle jednak jest to musztarda po obiedzie (bo już kupisz auto i pojedziesz je sprawdzić, żeby dowiedzieć się że zostałeś oszukany).

Poza tym średnie przebiegi w necie są fałszywe, ponieważ wskazania są zaniżane w większości przypadków. Totalnej większości. Kółko się zamyka.


wiec jaka rada aby sie samemu nie wydymac ??? ::) ::)
czy jakakolwiek ingerencja zostawia jakis ślad??
« Ostatnia zmiana: 13 Maja, 2007, 12:45:04 wysłana przez Liefie »
Szukam dobrego DIESLA

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: 1.9 TDi a 2.5 V6 TDi
« Odpowiedź #8 dnia: 13 Maja, 2007, 12:52:02 »
a. pomoc kogoś, kto podjedzie i przeczyta przebieg mając odpowiedni do tego sprzęt - przed zakupem auta
b. kupienie auta, w którym nie da się przekręcić przebiegu :)
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &

Offline Liefie

  • *
  • 14
  • Płeć: Mężczyzna
  • Najważniejsze są Nm :-)
Odp: 1.9 TDi a 2.5 V6 TDi
« Odpowiedź #9 dnia: 13 Maja, 2007, 13:01:05 »
a. pomoc kogoś, kto podjedzie i przeczyta przebieg mając odpowiedni do tego sprzęt - przed zakupem auta
b. kupienie auta, w którym nie da się przekręcić przebiegu :)


a. OK  ;D
b. o jakich markach mowa i modelach silnikowych z grubsza???
Szukam dobrego DIESLA

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: 1.9 TDi a 2.5 V6 TDi
« Odpowiedź #10 dnia: 13 Maja, 2007, 13:20:27 »
Kiepsko będzie. Przekręcacze są bardzo skuteczni w poszerzaniu oferty.

Służę listą firmy, która żyje z takiego procederu, pomagając ludziom kupić auta z mniejszym przebiegiem ;) :
http://www.licznik.com.pl/cennik1.php
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &

Offline dssn

  • *****
  • 559
    • http://www.terpior.prv.pl
Odp: 1.9 TDi a 2.5 V6 TDi
« Odpowiedź #11 dnia: 13 Maja, 2007, 15:17:35 »
w grupie vag maja baze w ktorej mozna z calej europy sprawdzic przebiegi aut po nr nadwozia, o ile auto bylo serwisowane (no moze nie z calej europy )
O