TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

ciężko pali jak jest nagrzany.

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: ciężko pali jak jest nagrzany.
« Odpowiedź #15 dnia: 01 Sierpnia, 2007, 16:35:23 »
kończąc temat: serwisowym Wasem  zamienili oprogramowania fabryczne ( fleszer) tak mówił specjalista i samochód pali bez żadnego problemu. trwało 20 minut i po bólu:)
jest Passat 1,9 TDI 4 Motion 2005r.

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: ciężko pali jak jest nagrzany.
« Odpowiedź #16 dnia: 01 Sierpnia, 2007, 18:19:51 »
kończąc temat: serwisowym Wasem  zamienili oprogramowania fabryczne ( fleszer) tak mówił specjalista i samochód pali bez żadnego problemu. trwało 20 minut i po bólu:)

ciekawe :)
Jak tylko zmienili VASem parametry na dwoch kanalach w adaptacji to za ok miesiac temat powróci....
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Odp: ciężko pali jak jest nagrzany.
« Odpowiedź #17 dnia: 01 Sierpnia, 2007, 21:17:41 »
twierdził , że zamienił całe oprogramowanie dedykowane pod ten sterownik. Powiedział także, że problem już zdecydowanie nie powróci, gdyz była to wada fabryczna oprogramowania.
jest Passat 1,9 TDI 4 Motion 2005r.

Offline And280

  • ****
  • 360
Odp: ciężko pali jak jest nagrzany.
« Odpowiedź #18 dnia: 02 Sierpnia, 2007, 16:30:53 »
jaki koszt??
Nastepny tolek teraz 1M ASV

Odp: ciężko pali jak jest nagrzany.
« Odpowiedź #19 dnia: 03 Sierpnia, 2007, 21:00:50 »
koszt 150 złotych i 10 minut roboty, Vasem z uaktualnieniami.
jest Passat 1,9 TDI 4 Motion 2005r.