TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

Golf II 1.6 TD 80 km 155 nm

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mat11991

  • ****
  • 471
  • Płeć: Mężczyzna
  • Passat B6 - TDI 170 km BMR
Golf II 1.6 TD 80 km 155 nm
« dnia: 20 Sierpnia, 2007, 22:33:56 »
czy ktoś wie jak sie sprawuje ten silniczek w golfach II??
czy jest sens go czipsować?? i ile można z niego wykrzesać??
ewentualnie czy ktoś mógłby mi wskazać jakieś bolączki tego silnika??


Passat B6 - TDI 170 km BMR

http://change.menelgame.pl/change_please/9727482/

"Don't Worry, Don't Cry, Take Extasy And Fly..."

"Defqon Festival 2009"

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: Golf II 1.6 TD 80 km 155 nm
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Sierpnia, 2007, 22:49:16 »
On nie ma sterownika pompy (jest to pompa sterowana mechanicznie) i nie da się w nim zrobić chipa.
Można conajwyżej zmieniać ustawienia pompy jako takiej (regulować ją w celu zwiększenia wydatku paliwa)
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &

Offline mat11991

  • ****
  • 471
  • Płeć: Mężczyzna
  • Passat B6 - TDI 170 km BMR
Odp: Golf II 1.6 TD 80 km 155 nm
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Sierpnia, 2007, 22:53:28 »
aha to taki starawy ten silnik ..... jeszcze bez elektroniki
        a w momencie przeregulowania pompy na większy wydatek paliwa to da to jakieś efekty??
Passat B6 - TDI 170 km BMR

http://change.menelgame.pl/change_please/9727482/

"Don't Worry, Don't Cry, Take Extasy And Fly..."

"Defqon Festival 2009"

Offline Moretti

  • ****
  • 390
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Golf II 1.6 TD 80 km 155 nm
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Sierpnia, 2007, 23:47:32 »
Marny efeky.....troche mocy i duzo dymu ...
 

Offline mat11991

  • ****
  • 471
  • Płeć: Mężczyzna
  • Passat B6 - TDI 170 km BMR
Odp: Golf II 1.6 TD 80 km 155 nm
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Sierpnia, 2007, 00:14:37 »
no to co można z niego wykrzesać?? i nie ważne jakim sposobem..... słyszałem że swego czasu panowie z Oettingera wyciągali z tego 100 koników..... ihaha taki golfem to tylko wio ;D
Passat B6 - TDI 170 km BMR

http://change.menelgame.pl/change_please/9727482/

"Don't Worry, Don't Cry, Take Extasy And Fly..."

"Defqon Festival 2009"

Offline Moretti

  • ****
  • 390
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Golf II 1.6 TD 80 km 155 nm
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Sierpnia, 2007, 01:49:31 »
Da sie wykrzesac dosc duzo i nawet wiecej niz 100 KM . Wieksza  turbina od 1.9 ...intercooler od GTD ...oddac pompe do fachowca niech przestroi (teraz to sie nazwa chip tuning  ;D) Zwiekszyc cisnienie wtryskiwaczy do 170 bar ....
..A tak naprawde to najlatwiej zmienic silnik z 1.6 na 1.9 ..... ciezko je odroznic na pierwszy rzut oka ......1.9 ma wszytkiego wiecej ..mocy ..momentu obrotowego ....tylko mu brak zwawosci 1.6...
     Ekstremalny tuning to dodanie instalacji NOS . W programie 5TH GEAR  wlasnie taki golfik zostawil w tyle Honde NSX przy probie rekuperacji  ;D

Offline mat11991

  • ****
  • 471
  • Płeć: Mężczyzna
  • Passat B6 - TDI 170 km BMR
Odp: Golf II 1.6 TD 80 km 155 nm
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Sierpnia, 2007, 11:35:19 »
a czy w 5th gear nie był to czasem golf III?? i 5 drzwiowy??
       ok dzięki za propozycje przeóbek
Passat B6 - TDI 170 km BMR

http://change.menelgame.pl/change_please/9727482/

"Don't Worry, Don't Cry, Take Extasy And Fly..."

"Defqon Festival 2009"

Offline Moretti

  • ****
  • 390
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Golf II 1.6 TD 80 km 155 nm
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Sierpnia, 2007, 19:49:51 »
Chyba golf II ....teraz juz nie jestem pewny ...wiem ze byl bialy i nie TDI  ;D