TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

falujace obroty

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline And280

  • ****
  • 360
falujace obroty
« dnia: 23 Sierpnia, 2007, 21:03:30 »
pojawila sie dziwna przypadlosc z rana gdy odpalam auto wszystko jets ok, gdy bez biegu dodam gazu rowniez jest ok ale gdy zaczynamm jazde do przodu czy do tylu i puszczam sprzeglo dodajac troszke gazu to silnik zaczyna sie tak jakby krztusic i jakby pracowac na 3 gary na vagu zadnych bledow nie wywala, czyzby sprzeglo sie konczylo czy moze nastawnik?? pozniej podczas jazdy nie ma juz tego tylko przy ruszaniu po odpaleniu dzieje sie cos takiego mam padniety czujnik temp w pompie wtryskowej ale to chyba nie to?? czasem po dluzszej jezdzie czuc ronwiez jakby silnik delikatnie falowal ale ani na vagu ani na wskazowce obrotomierza nic nie widac falowanie takie jakby zapalac i gasic swiatla gdzie pobor pradu zmienia na chwilke obroty, czy ktos ma pomysl co to moze byc??


Nastepny tolek teraz 1M ASV

Offline Marco

  • ***
  • 259
  • Golf III TDI 1Z
Odp: falujace obroty
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Sierpnia, 2007, 22:22:42 »
A nie szarpie Ci autem podczas przyspieszania? Ja obstawiałbym na nastawnik bo też miałem podobne objawy z tym falowaniem i to właśnie głównie po wciśnięciu sprzęgła i zatrzymaniu auta. Z tym że jeszcze szarpało w czasie jazdy w zakresie 1600 - 2200 obr. Ale czujnik temp. też może mieć tu jakieś znaczenie wydaje mi sie.... ???
GOLF III TDI 1Z

Offline And280

  • ****
  • 360
Odp: falujace obroty
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Sierpnia, 2007, 22:58:03 »
nie zadnego szarpania nie zauwazam jedzie caly czas plynnie i przy dojezdzaniu do skrzyzowania na sprzegle rowniez nic nie szarpie to chyba dwumasowka jeszcze jest ok
Nastepny tolek teraz 1M ASV

Offline And280

  • ****
  • 360
Odp: falujace obroty
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Sierpnia, 2007, 17:55:34 »
dzisiaj zmiejszylem w vagu troszke dawke paliwa, bylo 2,8 mg obcialem do 4,2 i skonczylo sie falowanie wydaje mi sie ze nastawnik jest troszke przestawiony bo na vagu moge zwiekszyc dawke az do 2 mg a przy takiej dawce autko strasznie szarpie i prawie gasnie. odczuwam teraz ze brak troszku mocy ale juz nie faluje:)
Nastepny tolek teraz 1M ASV