TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

 

scenic

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline gczernek

  • *
  • 2
  • Płeć: Mężczyzna
scenic
« dnia: 28 Sierpień, 2007, 14:44:48 »
Proszę o poradęna temat zaworu EGR. Jakiśczas temu w serwisie powiedziano mi, że trzeba go wyczyścić, ale na razie mogę jeździć. Do wczoraj... bo podczas jasdy zaświecił się komunikat "check emissions" wraz w lampką SERVICE i silnika. Mechanik wyczyścił mi ten zawór (w którym nie bardzo wiadomo co czyścić oprócz kanałów przelotowych i gardzieli dolotowych), ale komunikat po wykasowaniu błędów nie zniknął, wręcz przeciwnie pojawił się nowy "check injection". Auto nie jest już tak żwawe jak przed tym czyszczeniem, choś rozwija prędkość normalną, ale po znacznie dłuższym czasie. Gdzie jest błąd w rozumowaniu, lub wykonaniu?



Offline gczernek

  • *
  • 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: scenic
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Sierpień, 2007, 14:39:19 »
No to możę choć kilka porad jak sięzabraćza wymianętego zaworu ?

Offline Piro

  • *****
  • 1 225
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, KMH
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: scenic
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Sierpień, 2007, 19:04:19 »
Nie sądzę aby był to zawór recyrkulacji a jeżeli nawet - to jego sterowanie a nie sam zawór.
Ulubione przyczyny "zgonu" silników 1.9 dCi są inne.
Napisz coś więcej o przebiegu, roczniku, etc
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl & Magazyn KMH online ;)
Wstyd, wstyd. Znowu auto na benzynę.

Odp: scenic
« Odpowiedź #3 dnia: 31 Sierpień, 2007, 09:41:12 »
pewnie wtryski dead  :-\
Nieważna fura, ważne kto nią jedzie ;) Turbotechnika