TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

VW TOURAN 2.0 TDI 136KM ,manual (AZV) PO CHIPSIE:)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

VW TOURAN 2.0 TDI 136KM ,manual (AZV) PO CHIPSIE:)
« dnia: 29 Sierpnia, 2007, 01:49:45 »
WITAM!

Właśnie dziś został napisany program do mojego "dziecka"seria jak widac lekki gift w postaci 3KM,natomiast niutki uciekły dokladnie 6Nm.Auto 42000km z ksiazka jakwyszlo po chipsie widac.Podkreslam byl to program robiony taki aby podzespoly nie byly za bardzo nadwyrezone jak np.sprzeglo.Dodaje wykresik spakowany "rar"

P.S.

co do wrazen z jazdy krotko mowiac teraz widze do czego sluzy ESP ;D a elastycznosc to poezja co do spalania zobaczymy czy jakies zmiany zajda za krotko by cokolwiek mowic.Doladowanie w overboost 1.4Bara a pozniej ciagnie do konca na 1Bar co ciekawe na serii dymil lekko a teraz niczym FAP nic.

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: 29 Sierpnia, 2007, 01:53:05 wysłana przez KrystianoBoy »



Offline dssn

  • *****
  • 559
    • http://www.terpior.prv.pl
Odp: VW TOURAN 2.0 TDI 136KM ,manual (AZV) PO CHIPSIE:)
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Sierpnia, 2007, 10:48:17 »
ładnie ładnie, zycze milych wrazen z jazdy i rozwagi na drodze :P bo po czipie puszczaja czasem wodze fantazji :)
O

Odp: VW TOURAN 2.0 TDI 136KM ,manual (AZV) PO CHIPSIE:)
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Sierpnia, 2007, 19:50:09 »
Witaj, gratuluję programu. Własnie "kiwamy się" nad takim wozem, czy mozesz mi na PW lub tutaj opisac wrazenia jakie dostarczała wersja seryjna? Interesuje mnie głównie realne spalanie i zauwazalne dopiero po dłuzszym uzytkowaniu mankamenty modelu. Samochod nie bedzie z "second hand'u". Czy warto inwestowac odrazu w 170KM 2.0 tdi ?

Pozdrawiam
Tom

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: VW TOURAN 2.0 TDI 136KM ,manual (AZV) PO CHIPSIE:)
« Odpowiedź #3 dnia: 31 Sierpnia, 2007, 22:08:45 »
Nie warto, Kangurczak (i witam po chwili nieobecności).
Na trzy które mieliśmy powiedzmy na kilka dni jazdy (muszę grypsem sypać jak Netzel i Woszczerowicz do Kaczmarka :) :) żeby się wielki dystrybutor z Poznania nie obraził ;) ) wszystkie trzy zepsuły się (będąc nowymi salonówkami) w tym w jednym zmieniono silnik.
140 KM jest pewne i ma wtryski Boscha.
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &

Odp: VW TOURAN 2.0 TDI 136KM ,manual (AZV) PO CHIPSIE:)
« Odpowiedź #4 dnia: 31 Sierpnia, 2007, 23:53:17 »
tak jak wspomnial Piro nie warto po pierwsze FAP(koszta) po drugie znaczna doplata miedzy 140KM a 170konnym silnikiem poza tym 170 w serii a 170 z programu to inna bajka.Polecam 140koni.

P.S. tak poza tym nie rozumiem pewnej kwestii przegladalem ksiazke 140koni tdi bez fapa jak ii z fapem ma takie same normy na co2 tyle samo wydala dwutlenku wegla o co tu chodzi w koncu fap ma je oczyszczac spaliny chyba ze pod obciazeniem sprawa wyglada inaczej prosze o odp w tej kwestii.

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: VW TOURAN 2.0 TDI 136KM ,manual (AZV) PO CHIPSIE:)
« Odpowiedź #5 dnia: 01 Września, 2007, 10:10:52 »
Użycie filtra cząstek stałych nie zmienia emisji tlenku węgla (CO), ani dwutlenku węgla (CO2 - bo nie poprawia dopalania). Poziom tych emisji zależy od sprawności i mocy silnika. Jeżeli dołożyć filtr FAP do samochodu, emisje się nie zmienią (emisje gazowe), ale spadną emisje cząstek stałych.
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &

Odp: VW TOURAN 2.0 TDI 136KM ,manual (AZV) PO CHIPSIE:)
« Odpowiedź #6 dnia: 01 Września, 2007, 11:38:55 »
i juz wszystko wiadomo na temat FAP.dzieki za odp.

Offline mat11991

  • ****
  • 471
  • Płeć: Mężczyzna
  • Passat B6 - TDI 170 km BMR
Odp: VW TOURAN 2.0 TDI 136KM ,manual (AZV) PO CHIPSIE:)
« Odpowiedź #7 dnia: 09 Września, 2007, 23:29:32 »
co tu mi jedziecie na mój silnik ;) jest śliczny piękny mocny i robi klę klę klę na biegu jałowym ;)( jak to diesel) a tak poważnie czemu wszystkim psuja się te 170 a mi nie??
Passat B6 - TDI 170 km BMR

http://change.menelgame.pl/change_please/9727482/

"Don't Worry, Don't Cry, Take Extasy And Fly..."

"Defqon Festival 2009"

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: VW TOURAN 2.0 TDI 136KM ,manual (AZV) PO CHIPSIE:)
« Odpowiedź #8 dnia: 10 Września, 2007, 09:32:49 »
Może to od konkretnej sztuki zależy ?
Ja np. w sensie nie tuningu ale testów gazetowych mam nie za dobre doświadczenia ale trudno żebym uogólniał na podstawie dwóch sztuk. Może miałem pecha.
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &

Offline mat11991

  • ****
  • 471
  • Płeć: Mężczyzna
  • Passat B6 - TDI 170 km BMR
Odp: VW TOURAN 2.0 TDI 136KM ,manual (AZV) PO CHIPSIE:)
« Odpowiedź #9 dnia: 10 Września, 2007, 14:41:12 »
może ?? kto wie?? ja mam paska 170 i szwagier też ma paska 170 i jeżdżą :D
Passat B6 - TDI 170 km BMR

http://change.menelgame.pl/change_please/9727482/

"Don't Worry, Don't Cry, Take Extasy And Fly..."

"Defqon Festival 2009"

Offline promax

  • *****
  • 555
Odp: VW TOURAN 2.0 TDI 136KM ,manual (AZV) PO CHIPSIE:)
« Odpowiedź #10 dnia: 10 Września, 2007, 22:44:37 »
jeszcze  ;D
bez urazy,oby jak najdłużej
Choć przez chwile bądz patriotą MediaMarkt zostaw idiotom!

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: VW TOURAN 2.0 TDI 136KM ,manual (AZV) PO CHIPSIE:)
« Odpowiedź #11 dnia: 13 Września, 2007, 09:48:25 »
Hm, raczej w PD140 i PD170 Siemensa znane mi awarie dotyczyły eko-technologii
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: VW TOURAN 2.0 TDI 136KM ,manual (AZV) PO CHIPSIE:)
« Odpowiedź #12 dnia: 13 Września, 2007, 11:34:22 »
Hm, raczej w PD140 i PD170 Siemensa znane mi awarie dotyczyły eko-technologii

Widzialem juz pare turbin na seryjnych programach ktore polecialy dosc szybko...(140KM)
a po drugie 2.0tdi 140KM bardzo czesto maja wade fabryczna - mikropekniecia w glowicy.
Zaczyna sie od lekkiego ubywania plynu chlodniczego..a pozniej to juz idzie szybko ostatnio mialem 3 szt - jeden leon i dwa tourany.
Compsport bardzo sobie chwali ta jednostke- ja wrecz przeciwnie. Nie ma tej legendarnej wytrzymalosci 1.9
No ale ile jest ludzi tyle opini :)
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk