TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

prośba o interpretacje logów

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

prośba o interpretacje logów
« dnia: 24 Września, 2007, 16:24:43 »
witajcie, mam prośbę o zinterpetowanie logów czy wszystko OK czy powinienem coś poprawic w przeplywce lub turbince

Group A:   '003         
   RPM   Mass Air / Rev.   Mass Air / Rev.   Duty Cycle
TIME            
STAMP    /min    mg/R    mg/R    %
0.48   1323   850.0   485.1   4.8
1.41   1428   850.0   597.8   4.8
2.43   1638   850.0   945.7   4.8
3.47   2016   850.0   1249.5   4.8
4.51   2436   850.0   1156.4   4.8
5.47   2814   850.0   1131.9   4.8
6.43   3150   850.0   1112.3   4.8
7.37   3444   850.0   1112.3   4.8
8.32   3738   850.0   1102.5   4.8
9.26   4032   850.0   1063.3   4.8
10.22   4284   850.0   1033.9   4.8

31.90   1470   850.0   558.6   4.8
32.84   1638   850.0   891.8   4.8
33.77   1911   850.0   1215.2   4.8
34.71   2268   850.0   1151.5   4.8
35.67   2667   850.0   1107.4   4.8
36.60   3024   850.0   1107.4   4.8
37.51   3339   850.0   1068.2   4.8
38.44   3612   850.0   1078.0   4.8
39.37   3885   850.0   1078.0   4.8

Group B:   '008         
   RPM   Inj. Quantity   Inj. Quantity   Inj. Quantity
TIME            
STAMP    /min    mg/R    mg/R    mg/R
0.00   1323   0.0   42.3   24.7
0.93   1365   69.7   43.6   31.0
1.94   1533   69.7   48.3   51.6
2.94   1806   69.7   55.5   66.7
3.98   2205   69.7   64.8   66.7
5.00   2625   69.5   63.4   65.9
5.95   2982   67.8   62.0   64.5
6.89   3297   66.7   59.6   63.7
7.85   3591   65.6   57.9   62.9
8.80   3885   64.8   56.8   62.0
9.74   4158   63.7   54.4   60.9

31.44   1491   18.1   47.2   22.8
32.36   1533   69.7   48.6   40.4
33.29   1743   69.7   53.5   66.4
34.23   2100   69.7   63.7   66.7
35.19   2478   69.7   64.0   66.2
36.14   2856   68.4   62.6   65.1
37.05   3171   67.0   60.7   64.0
37.98   3486   66.2   58.7   63.1
38.92   3759   65.1   57.4   62.3

Group B:   '011         
   RPM   (no units)   (no units)   Duty Cycle
TIME            
STAMP    /min          %
0.46   1407   1908.0   1212.0   20.7
1.41   1575   2112.0   1728.0   30.3
2.37   1890   2424.0   2448.0   53.4
3.29   2289   2448.0   2688.0   72.1
4.24   2667   2448.0   2412.0   69.3
5.18   3024   2448.0   2484.0   77.3
6.13   3360   2448.0   2424.0   77.7
7.05   3696   2448.0   2472.0   79.7
8.00   3990   2448.0   2496.0   84.9
8.92   4263   2412.0   2412.0   85.7

22.11   1554   2088.0   1140.0   20.7
23.16   1596   2124.0   1728.0   26.3
24.20   1911   2448.0   2556.0   55.4
25.19   2310   2448.0   2532.0   68.1
26.14   2688   2448.0   2460.0   72.5
27.10   3024   2448.0   2460.0   77.7
28.06   3339   2448.0   2424.0   78.1
29.00   3633   2448.0   2484.0   82.1
29.91   3927   2448.0   2520.0   86.9
30.84   4179   2424.0   2472.0   90.0
31.78   4452   2376.0   2376.0   91.2



jest Passat 1,9 TDI 4 Motion 2005r.

Offline And280

  • ****
  • 360
Odp: prośba o interpretacje logów
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Września, 2007, 19:11:16 »
wg mnie albo masz gdzies dziure za przeplywka albo jakis chinski zamiennik bo za duzo powietrza cos mierzy
Nastepny tolek teraz 1M ASV

Odp: prośba o interpretacje logów
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Września, 2007, 19:55:50 »
dzieki że mi odpowiedziałeś. własnie skończyłem czyszczenie przeplywki. jest to oryginał od nowości. gdzie ta dziure mozna miec? auto ma wirusa czy to jakis wplyw na przeplywke?
czy mozna uznac że nadaje sie ona do wymiany? zobaczymy jak bedzie jutro. a pozostale logi ? wtryski ok i turbo?
jest Passat 1,9 TDI 4 Motion 2005r.

Offline And280

  • ****
  • 360
Odp: prośba o interpretacje logów
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Września, 2007, 20:51:01 »
wtryski i turbo ok, tylko cos z przeplywka jest nie tak , lepej ze pokazuje wiecej niz mniej ale cos jest nie tak, przewaznie tanie zamienniki zawyzaja, a tak to mozesz miec moze dziure gdzies w przewodzie za przeplywka albo cos zle zmontowales
Nastepny tolek teraz 1M ASV

Odp: prośba o interpretacje logów
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Września, 2007, 07:32:47 »
no testy robiłem przed czyszczeniem, wiec moze ktoś zmotował inny zle ale to chyba przewody. przeplywka jest boscha oryginalna. wiec musze szukac gdzieś pomiedzy przepływka a turbiną na przewodach? czy za turbina także?
jest Passat 1,9 TDI 4 Motion 2005r.

Odp: prośba o interpretacje logów
« Odpowiedź #5 dnia: 25 Września, 2007, 11:25:14 »
zrobiłem jeszcze bardziej szczegółowy test przepływki po czyszczeniu tym razem. moze cos podpowiecie
Group A:   '003         
   RPM   Mass Air / Rev.   Mass Air / Rev.   Duty Cycle
TIME            
STAMP    /min    mg/R    mg/R    %
0.36   1680   820.0   710.5   4.8
0.81   1764   850.0   980.0   4.8
1.25   1911   850.0   1185.8   4.8
1.72   2100   850.0   1249.5   4.8
2.18   2310   850.0   1249.5   4.8
2.63   2499   850.0   1249.5   4.8
3.09   2709   850.0   1249.5   4.8
3.56   2898   850.0   1249.5   4.8
4.02   3108   850.0   1249.5   4.8
4.48   3255   850.0   1249.5   4.8
4.95   3423   850.0   1249.5   4.8
5.40   3591   850.0   1249.5   4.8
5.86   3759   850.0   1166.2   4.8
6.31   3885   850.0   1146.6   4.8
6.77   4053   850.0   1112.3   4.8

51.93   1302   415.0   298.9   53.0
52.38   1365   850.0   494.9   4.8
52.84   1428   850.0   592.9   4.8
53.31   1533   850.0   700.7   4.8
53.76   1659   850.0   926.1   4.8
54.22   1806   850.0   1058.4   4.8
54.68   1995   850.0   1249.5   4.8
55.15   2184   850.0   1166.2   4.8
55.61   2415   850.0   1200.5   4.8
56.06   2625   850.0   1244.6   4.8
56.52   2835   850.0   1190.7   4.8
56.99   3003   850.0   1127.0   4.8
57.44   3192   850.0   1092.7   4.8
57.92   3339   850.0   1112.3   4.8
58.36   3486   850.0   1102.5   4.8
58.81   3633   850.0   1112.3   4.8
59.27   3780   850.0   1112.3   4.8
59.72   3906   850.0   1082.9   4.8
60.19   4053   850.0   1068.2   4.8
60.65   4179   850.0   1048.6   4.8
61.10   4284   850.0   1029.0   4.8
61.56   4368   850.0   1009.4   4.8
62.03   4473   850.0   989.8   4.8
62.47   4557   850.0   965.3   4.8
jest Passat 1,9 TDI 4 Motion 2005r.

Offline And280

  • ****
  • 360
Odp: prośba o interpretacje logów
« Odpowiedź #6 dnia: 25 Września, 2007, 18:07:54 »
hehe jescze wiecej tego powietrza :o
Nastepny tolek teraz 1M ASV

Offline mat11991

  • ****
  • 471
  • Płeć: Mężczyzna
  • Passat B6 - TDI 170 km BMR
Odp: prośba o interpretacje logów
« Odpowiedź #7 dnia: 25 Września, 2007, 19:14:54 »
eeeee w jaki sposób ty to odczytujesz?? ??? ;D
Passat B6 - TDI 170 km BMR

http://change.menelgame.pl/change_please/9727482/

"Don't Worry, Don't Cry, Take Extasy And Fly..."

"Defqon Festival 2009"

Offline And280

  • ****
  • 360
Odp: prośba o interpretacje logów
« Odpowiedź #8 dnia: 25 Września, 2007, 19:44:10 »
masz wartosc zadana czyli wymagana 850 mg, a wartosc rzeczywista jest 1200 czyli przekracza w znacznym stopniu to co zadal komputer sterujacy
Nastepny tolek teraz 1M ASV

Odp: prośba o interpretacje logów
« Odpowiedź #9 dnia: 25 Września, 2007, 19:49:54 »
no widzisz:( i co ja mam robić. czy to nie jest tak, że wirus turbina wymusza wiekszą ilość powietrza? czy tez szukać dziury gdzieś? ale gdzie?
jest Passat 1,9 TDI 4 Motion 2005r.

Offline And280

  • ****
  • 360
Odp: prośba o interpretacje logów
« Odpowiedź #10 dnia: 25 Września, 2007, 19:53:38 »
co do chipow zy wiecej powietrza wymaga to nie jestetm pewien ale byloby widac zadana wieksza wartosc jak to jest w kanale 11, przed chipem miales pewno kolo 1980 a teraz masz zadane 2400 no i wiecej paliwa tez masz psikniete, czyli cos musi byc z przeplywka jak masz mozliwosc sprawdzic inna przeplywke to zrob to i sprawdz vagiem
Nastepny tolek teraz 1M ASV

Odp: prośba o interpretacje logów
« Odpowiedź #11 dnia: 26 Września, 2007, 11:21:54 »
czyli przeplywke trzeba druga dorawc na probe i pomierzeyc. tak. ale kupowac odrazu nie ma sensu?
jest Passat 1,9 TDI 4 Motion 2005r.

Odp: prośba o interpretacje logów
« Odpowiedź #12 dnia: 26 Września, 2007, 11:45:07 »
eeeee w jaki sposób ty to odczytujesz?? ??? ;D
ajak mam odczytywac, wczesniej robilem z 011 ale teraz chciałem szcegółowo i leciałem jedna grupe na 3 biegu pedał do konca. jest inny sposób na to?
jest Passat 1,9 TDI 4 Motion 2005r.

Offline And280

  • ****
  • 360
Odp: prośba o interpretacje logów
« Odpowiedź #13 dnia: 26 Września, 2007, 12:49:29 »
nie nie kupuj na razie moze jakis znajomy ma taki sam silnik jak twoj to przeplywke mozna podmienic na chwilke,
Nastepny tolek teraz 1M ASV

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: prośba o interpretacje logów
« Odpowiedź #14 dnia: 26 Września, 2007, 13:35:59 »
nie nie kupuj na razie moze jakis znajomy ma taki sam silnik jak twoj to przeplywke mozna podmienic na chwilke,

Przeplywka jest OK
to ze wymagane na Vag 850 nie oznacza ze 1200 to zly wynik wrecz przeciwnie. Dobry luft i tyle
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk