TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

prośba o interpretacje logów

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: prośba o interpretacje logów
« Odpowiedź #15 dnia: 26 Września, 2007, 20:57:14 »
no dzieki za info, dzisiaj wymieniłem napinacz cały paska wielorowkowego od alternatora i pompy wspomagania. łozysko brzeczało, ale jeszcze na wolnych obrotach cos powoduje dziwny hałas. nie jest to juz taki metaliczny ale cos mu jeszcze jest:(
jest Passat 1,9 TDI 4 Motion 2005r.

Odp: prośba o interpretacje logów
« Odpowiedź #16 dnia: 29 Września, 2007, 08:16:14 »
zamykając wątek który stworzyłem informuję, iż powodem szarpania silnikiem i nierównej pracy było sprzegiełko jednokierunkowe alternatora które się blokowało. całazabawa to:
po wymianie napinacza okazało sie ze dalej sa trzaski i podszarpywania na pasku wielorowkowym, czas przyszedł na rozbranie alternatora. okazało się że sprzegiełko jednokierunkowe alternatora jest zblokowane. to mogło powodowac przy okreslonej predkosci drgania paska i szarpanie napinaczem z hałasem. przy okazji wymienione zostały lozyska alternatora. podsumowanie:
lozyska 45 zl
robocizna 155 zl.
sprzegiełko(kolopasowe alternatora ) 180 zł. (fota sa)
napinacz 395
pasek 50
takze cala zabawa z szarpaniem alternatora i napinaczami kosztowała mnie 825 zł. ( swietnie tak sie ciesze że niewiem:(
jest Passat 1,9 TDI 4 Motion 2005r.

Offline And280

  • ****
  • 360
Odp: prośba o interpretacje logów
« Odpowiedź #17 dnia: 29 Września, 2007, 14:37:45 »
jakiej firmy napinacz?? bo koles ostatnio wyciagal ziezszy samochod z rowu i cos mu sie stalo ze tez dziwnie cos strzela i pasek skacze jak glupi a jak rusza to takie piszczy i strzela, moze to tez to kolo alternatora??
Nastepny tolek teraz 1M ASV

Odp: prośba o interpretacje logów
« Odpowiedź #18 dnia: 29 Września, 2007, 16:05:32 »
raczej nie kolo alternataora( sprzeglo jednokierunkowe raczej sie zaciera od wilgosci lub starości. u mnie było widac korozje i to blokowało. niech sprawdzi czy kolo pompy wspomagania nie ma bicia. napinacz lamenforda ( czy jakoś tak ). ten napinacz naciaga pasek wielorowkowy łaczący wał korpowy( naped, pompe wspomagania, alternator, bieznie wiatraka. jezeli ty masz bicie to sprawdzić nalezy po kolei czy nie ma luzów osiowych i wzdłuznych. u mnie szarpało jak sprzegiełko blokowała a pasek niechciał puscić,
« Ostatnia zmiana: 29 Września, 2007, 16:49:34 wysłana przez Jacek75 »
jest Passat 1,9 TDI 4 Motion 2005r.

Odp: prośba o interpretacje logów
« Odpowiedź #19 dnia: 29 Września, 2007, 16:08:40 »
chyba , że zbieg okoliczności. te sprzegiełka jednokierunkowe ponoc czesto wysiadaja
jest Passat 1,9 TDI 4 Motion 2005r.