0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Pierwszy obiaw latwy do rozpoznania to peczniejace przewody wodne . Robia sie twarde jescze przed rozgrzaniem silnika . Pojawiajace sie pecherzyki "powietrza" ( tak naprawde to sa spaliny z cylindrow ) w zbiorniku wyrownawczym zalanym do pelna .To jedne z metod sprawdzania czy jest jakies uszkodznie w uszczelce ,glowicy lub bloku ...Znam jeszcze jedna dobra metode.. jak interesuje to napisze.
Biały dym po uruchomieniu.Póki co nic strasznego-normalne.Pojawia się problem z uruchomieniem,lub trzeba dłuzej kręcić.Najczęstsze przyczyny:spadek ciśn.otwarcia wtrysku-gorzej rozpyla,wynik norm.zużycia rozpylacza.Spadek ciśnienia tłoczenia na pompie wtryskowej.Jeżeli nie kombinowałeś z przestawianiem początku wtrysku-to powyższe jest najbardziej prawdopodobne.