TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

wybór tdi hdi multijet tdci

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: wybór tdi hdi multijet tdci
« Odpowiedź #15 dnia: 02 Listopada, 2007, 08:58:36 »
Jako pierwszy zadebiutował już 2.0 TDI CR 146 KM.
Tuninguje się. :)
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &

Offline KDX

  • ****
  • 351
  • Płeć: Mężczyzna
  • było: TOLEDO AFN, PASSAT AFN, jest: SUPERB AWX
Odp: wybór tdi hdi multijet tdci
« Odpowiedź #16 dnia: 02 Listopada, 2007, 10:14:17 »
2.0 TDI CR 204 KM zamontowano w prototypie Audi Cross Coupé quattro na Auto Shanghai 2007. Znalazłem taki link:

http://www.roadlook.pl/technika/auto-shanghai-2007-audi-cross-coupe-quattro-2-0-tdi-cr-150-kw.html

 O ile się nie mylę (nie wiem gdzie to wyczytałem) silnik 2.0 TDI 204 KM ma być konkurentem silnika BMW, montowanego choćby w 123d (też 204 KM). 

Pzdr!
K.

Offline mat11991

  • ****
  • 471
  • Płeć: Mężczyzna
  • Passat B6 - TDI 170 km BMR
Odp: wybór tdi hdi multijet tdci
« Odpowiedź #17 dnia: 02 Listopada, 2007, 12:07:08 »
a powiedzcie mi co to są za silniki 2.0 tdi VAG które o dziwo nie są dostępne w Polsce
2.0 tdi - 136 km  - w Polsce zamiast tego jest 140 km
2.0 tdi - 163 km  - w Polsce zamiast tego jest 170 km
w instrukcji passata b6 takie silniki znalazłem

o dziwo moment obrotowy zarówno w 136 jak i 140 , oraz w 163 jak i 170 jest taki sam ( odpowiednio 320 nm i 350 nm )

czy to są silniki na rynek amerykański??
Passat B6 - TDI 170 km BMR

http://change.menelgame.pl/change_please/9727482/

"Don't Worry, Don't Cry, Take Extasy And Fly..."

"Defqon Festival 2009"

aaalata

Odp: wybór tdi hdi multijet tdci
« Odpowiedź #18 dnia: 03 Listopada, 2007, 09:08:46 »
Dziękuję Państwu za zainteresowanie.

Nestety Tato ma nas wszystkich w du..ie (ze mną na czele) i jak zobaczył partnera (peżota) to go od ręki kupił z silnikiem 1.6HDI 90 koni...

W związku z tym:
trafiłem na tym forum na dział, w którym były osobne działy o różnych dizlach TDI, HDI, TDCI, CDI, ITD (i tak dalej  :-))
a teraz nie mogę tego znaleźć... jak tam trafić?

podejrzewam, że dział HDI dodam sobie do ulubionych (dział mam na myśli, mam nadzieję, że za parę lat silnik też będzie mój ulubiony)

pozdrawiam

EDIT:
jak się zalogowałem to działy podrzędne w w technicznym (HDI, CDI, TDCI, ITD) wręcz się na mnie rzuciły!!! czyżby dostępne tylko po zalogowaniu? czy jestem ślepy?)
« Ostatnia zmiana: 03 Listopada, 2007, 09:11:02 wysłana przez aaalata »

Offline Marco

  • ***
  • 259
  • Golf III TDI 1Z
Odp: wybór tdi hdi multijet tdci
« Odpowiedź #19 dnia: 03 Listopada, 2007, 11:09:19 »
Kliknij na: FORUM, następnie Technologia Diesel
GOLF III TDI 1Z

Offline dssn

  • *****
  • 559
    • http://www.terpior.prv.pl
Odp: wybór tdi hdi multijet tdci
« Odpowiedź #20 dnia: 04 Listopada, 2007, 21:07:13 »

EDIT:
jak się zalogowałem to działy podrzędne w w technicznym (HDI, CDI, TDCI, ITD) wręcz się na mnie rzuciły!!! czyżby dostępne tylko po zalogowaniu? czy jestem ślepy?)
tak tylko po zalogowaniu
O

aaalata

Odp: wybór tdi hdi multijet tdci
« Odpowiedź #21 dnia: 11 Listopada, 2007, 18:38:48 »
Tato z peżota się wycofał jednak...bo mu taksówkarze inni powiedzieli, że przesuwane drzwi w taryfie się nie sprawdzają... ja nie wiem czemu, nie komentuję.

teraz napalił się na chevroleta z silnikiem 2 litrowym turbo cr 121 koni, trzeba przyznać, że auto w miarę spore, trochę wyposażone z dość dużym dizlem za 50kzł to nie-zbyt-drogo. Ale co z tym silnikiem będzie sie działo? Czy to koreański wyrób? Czy z jakiejś innej marki? może z opla? czy skąd? macie Państwo może jakąś opinię na ten temat?

Offline KDX

  • ****
  • 351
  • Płeć: Mężczyzna
  • było: TOLEDO AFN, PASSAT AFN, jest: SUPERB AWX
Odp: wybór tdi hdi multijet tdci
« Odpowiedź #22 dnia: 11 Listopada, 2007, 18:56:12 »
Silniki diesla w Chvrolecie Lacetti, Epice i Captivie to dzieło VM Motori.

http://www.roadlook.pl/testy/chevrolet-z-nowymi-turbodieslami-pierwsze-wrazenia.html

O ile się nie mylę VM Motori robiło kiedyś diesle dla Chryslera Voyagera(tego nie jestem pewien), było kiedyś na Forum o VM Motori (zabij, nie wiem kiedy).

Pozdrawiam!
K.

aaalata

Odp: wybór tdi hdi multijet tdci
« Odpowiedź #23 dnia: 05 Lipca, 2012, 19:48:25 »
Hej.
"Chwilkę" mnie nie było :)
Otóż Tata kupił wtedy to Lacetti.
Generalnie jeździ już dużo mniej (emeryt, dorabia sobie na taryfie).
Auto ma teraz przejechane 150kkm.
Do tej pory, z istotnych rzeczy wymieniono:
- przy około 40kkm sprzęgło z kołem dwumasowym (przy czym zwróciłem Tacie uwagę, że chyba mu się sprzęgło ślizga ale on uznał, że jest ok i spalił sprzęgło całkiem, może jakby zareagował na czas to dwumasa by przetrwała) - w 2008r wyszło go to około 5000zł poza ASO
- przy około 120kkm komplet końcówek wtrysków i turbina (niestety akurat w podróży pod Łodzią padło) - mechanik, który to naprawiał stwierdził takie spustoszenie, że podejrzewa Tatę o jazdę na benzynie, ja wątpię, żeby Tata benzyny zatankował - 2500zł poza ASO (plus laweta plus olej i filtr)
- teraz (przy około 150kkm) coś się stało z jednym wtryskiem - w tym momencie mechanik działa

Auto dość dobrze znosi polskie drogi, mechanicznie - hamulce, zawias, układ kierowniczy nie psują się nadmiernie. Gorzej z elektryką - często coś pada, a to czujniki cofania, a to radio, a to jakichś świateł nie ma. Klima też wymagała napraw niestety. Korozji brak.

Także, gdybym się teraz cofnął w czasie to bym Tatę zdecydowanie namawiał na używkę - jakiś popularny dobrze sprawdzony model, passata, A4, octavię z 1,9TDI. Albo coś z większą (minimum 2,0) beznyną+lpg. Albo nowego roomstera.

Poza tym zdaje się, że będę tutaj zaglądał bo lacetti prawdopodobnie dostanę a Tata będzie wybierał nowe autko. A moje mondeo 1,8TD zostawiam do tyrania w pracy.

pzdr

EDIT:


- teraz (przy około 150kkm) turbina "roz...cona" (cytat z mechanika) i wtryski też

Teraz pytanie za 100pkt. Gdzie szukać info n/t tego silnika i powodów padania turbiny? No bo może turbawka jest taka kiepska, a może sa jakieś inne powody... Typu wadliwa (za słaba) seryjna pompa olejowa, jakieś typowe miejsce w kanałach olejowych (?) gdzie zbiera się jakiś syf i robią się niedrożne, może jakiś wężyk na grubszy trzeba wymienić, sitko jak 1,6 TDCi...???

Proszę o jakiekolwiek wskazówki - gdzie szukać dziury w całym, albo gdzie szukać "doktoratów" z tego silnika... Bo ja w sieci nie znalazłem,
« Ostatnia zmiana: 06 Lipca, 2012, 09:49:55 wysłana przez aaalata »