Nikt Ci nie poda takiej informacji gdyż nawet sam producent aut (i oznaczeń) nie był konsekwentny w oznaczeniach i sam sie pogubił w tym wszystkim. Pierwotnie TDI (serbrne) oznacząło jednostki 90 KM, TDI oznaczało wersję 110KM, a TDI wersję na pompowtryskiwaczach 115KM (116KM). Były jeszcze TDI i te oznacząły wersję 130KM. Ale... Później się pojawiły wersje 100, 101, i 105KM i się wszystko popierdzieliło... Na dodatek wielu "fachowców" początkowo malowało sobie farbką poszczególne literki w oznaczeniach i na tej podstawie wypisywąło bzdury w ogłoszeniach... Później poszli po rozum do głowy i zaczęli wymieniać pokrywy silników na te z mocniejszych wersji...(polak potrafi). Zatem najbardziej miarodajnym sposobem odczytania właściwej mocy silnika jest odczytanie pierwszych 3 liter w numerze silnika (1Z, AHU, ALH, AZF, AFN i wiele, wiele innych jakie wychodziły - w przypadku grupy VW). Reszta producentów wzorem VW sama popierdzieliła wszystko zatem HDI 90KM od HDI 110KM odróżnić możesz tylko po występowaniu intercooler`a w tym mocniejszym, to samo tyczy sie Fordowskiego Turbo D (70KM) i TD (90KM) tego samego producenta. Wracając do HDI - dopiero silnik 2.0 16V (136KM) ma w oznaczeniu literkę I w kolorze czerwonym Ale już silnik 1.6 HDI 16V z FAP (110KM) nie ma takiego oznaczenia... VW stosowął także oznaczenia liter koloru zielonego i niebieskiego ale te z regóły dotyczyły aut dostawczych i oznacząły zdławione wersje silnikowe... Dalej - to juz temat-rzeka...