TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

 

powracajacy problem notlaufow

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline And280

  • ****
  • 371
powracajacy problem notlaufow
« dnia: 22 Grudzień, 2007, 20:53:00 »
przyszla zima i zaczely mnie meczyc notlaufy, dawno nie podpinalem auta pod vaga to dzisiaj mialem wolny czas i wykonalem testy dynamiczne nawet, wychodzi na to ze turbawka laduje jakby miala ostry program bo przy max bucie laduje 2400mbar gdzie zadana wartosc wynosi 1980 jakos w tych granicach, i teraz moje pytanie czy kierownice sie tak juz zastaly ze nie moga sie bardziej otworzyc czy cos z osprzetem ( mieszek lub n75) wywala mi blad 525 czyli przeladowanie. robilem test zaworka n75 i ladnie podnosi i opuszcza sztange ale nie wiem czy nie ma za krotkiego skoku, nie mam zbytnio mozliwoscie podmienic zaworki. wczesniej latem od czasu do czasu wytepowaly rowniez notlaufy ale wtedy gdy podipnalem vaga to cisnienie skakalo do 2200 moze 2300 i odrazu bylo ograniczane przez zaworek do 160 i pozniej znowu ladowalo a teraz caly czas sztywno trzyma okolo 2400 i przegonienie auta nic nie zmienilo. czy macie jakies pomysly??


Nastepny tolek teraz 1M ASV

Offline Marco

  • ***
  • 283
  • Golf III TDI 1Z
Odp: powracajacy problem notlaufow
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Grudzień, 2007, 22:11:52 »
Wydaje mi się że zbliża się czyszczenie kierownic spalin...
GOLF III TDI 1Z

Offline And280

  • ****
  • 371
Odp: powracajacy problem notlaufow
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Grudzień, 2007, 11:33:16 »
tez tak uwazam ale wczesniej jak reka sztange rozruszalem i pozniej auto przegonilem to trzymalo cisnienie w normie a teraz to nic nie zmienilo. no moze zima tak negatywnie an to wplywa
Nastepny tolek teraz 1M ASV

Offline And280

  • ****
  • 371
Odp: powracajacy problem notlaufow
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Grudzień, 2007, 17:43:41 »
tu log na zaworku n75



tu bez podcisnienia



tu n18 za n75

« Ostatnia zmiana: 31 Grudzień, 2007, 11:04:05 wysłana przez And280 »
Nastepny tolek teraz 1M ASV

Odp: powracajacy problem notlaufow
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Marzec, 2008, 15:42:01 »
Ja spory czas jeździłem z zacinającą się turbiną.Wszyscy których pytałem chcieli wymieniać u mnie turbine,regenerowa,czyścić... wymieniłem, przepływomierz, n75 i nic to samo..
Wkońcu samemu przejżałem przewody podcisnienie i kilka od niechcenia podociskałem bo wydawały mi się poluzowane.
Jak odpaliłęm auto to do tej pory nie mogę się nadziwić jaka jest różnica w jeździe .Sprawdź na początku przewody podciśnienia.Jeżeli masz nieszczelność to turbina nie będzie poprawnie działać.

Offline Piro

  • *****
  • 1 225
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, KMH
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: powracajacy problem notlaufow
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Marzec, 2008, 22:41:16 »
Raczej albo masz program, którego ustawienie kierownic spalin nie zostało "stonowane" w stosunku do zadanego ciśnienia albo zwyczajnie kierownice już nie chodzą w pełnej skali.
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl & Magazyn KMH online ;)
Wstyd, wstyd. Znowu auto na benzynę.

Offline And280

  • ****
  • 371
Odp: powracajacy problem notlaufow
« Odpowiedź #6 dnia: 04 Marzec, 2008, 15:51:08 »
to odpowiedz do mnie czy odnosnie postu ferda??
Nastepny tolek teraz 1M ASV