TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

2,0 TDI

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

2,0 TDI
« dnia: 19 Stycznia, 2008, 10:20:21 »
Witam wszystkich jako nowy forumowicz
Mam pytanie odnośnie silnika takiego jak w temacie - ostatnio w tym wynalazku wypadł mi wąż od turbiny i silnik stracił "pare" po założeniu na nowo przejechałem kilanascie kilometrów i oczywiscie na wysokich obrotach znowu spadł... czy ktos się z tym spotkał ?? i jak ewentualnie poradzic sobie z tym wężem. A drugie pytanie czy power box w takim silniku może to spowodowac że ciśnienie w tym wężu az tak rośnie że opaska nie wytrzymuje?? - poniekąd jakiś mechanik powiedział że nie ma takiej mozliwości ale może macie inne doswiadczenia...



Offline dssn

  • *****
  • 559
    • http://www.terpior.prv.pl
Odp: 2,0 TDI
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Stycznia, 2008, 11:59:03 »
a o ktory 2,0 chodzi dokladnie ?
O

Odp: 2,0 TDI
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Stycznia, 2008, 12:24:26 »
2.0 litra TDI 140KM (z założonym chipem vtechu 172 KM) 
« Ostatnia zmiana: 19 Stycznia, 2008, 12:25:57 wysłana przez rafaelcx »

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: 2,0 TDI
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Stycznia, 2008, 19:25:07 »
Witam wszystkich jako nowy forumowicz
Mam pytanie odnośnie silnika takiego jak w temacie - ostatnio w tym wynalazku wypadł mi wąż od turbiny i silnik stracił "pare" po założeniu na nowo przejechałem kilanascie kilometrów i oczywiscie na wysokich obrotach znowu spadł... czy ktos się z tym spotkał ?? i jak ewentualnie poradzic sobie z tym wężem. A drugie pytanie czy power box w takim silniku może to spowodowac że ciśnienie w tym wężu az tak rośnie że opaska nie wytrzymuje?? - poniekąd jakiś mechanik powiedział że nie ma takiej mozliwości ale może macie inne doswiadczenia...

Zwiekszone dawki paliwa moga powodowac wyzsze obroty turbiny a tym samym wyzsze cisnienia.
Ale i tak beda nizsze niz po programie (jesli auto sprawne i reguluje sprawnie doladowanie) wiec wypinajacy sie przewod raczej nie jest BOXem spowodowany.
Jesli to ten z szybkozlaczka to sa tam takie aluminowe uszy ktore lubia sie odksztalcac. Trzeba porzadnie to zamntowac albo wymienic na swierzy z nieodksztalconymi.
Sa tez inne patenty bardzie drastyczne (przewiercenie  itd) ale to raczej w starszych autach sie robi.
Napisz ktory to waz dokladnie
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Odp: 2,0 TDI
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Stycznia, 2008, 13:30:15 »
To outlander z silnikiem 2,0 TDI i z tego co wiem to jest własnie ten ze szybkozłączką - najbardziej wkurzajace to to że auto ma przjechane 5000 km :( i przy pierwszej próbie wyciagnięcia max prędkosci puściła obejma .... nawet miałem pomysł żeby tego węża na jakimś lakierze przykleic i zacisnąć obejme - co o tym myslisz??

Offline Moretti

  • ****
  • 390
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: 2,0 TDI
« Odpowiedź #5 dnia: 01 Lutego, 2008, 22:13:02 »
Nowy samochod, wiec jakas wada szybkozlaczki .Drucik nie zapina dobrze .Zmienic na nowa ....po co zalowac nowemu autu ;)