TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

Toledo 1,9 TDI 110 KM

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Toledo 1,9 TDI 110 KM
« dnia: 08 Marca, 2005, 12:40:24 »
Mam seata Toledo 1,9 TDI 110 KM. Jak jest w tym samochodzie rozwiązany wtrysk, czy jest bezpośredni za pomocą pompowtryskiwaczy, czy przez pompe rotacyjną? Jaka jest różnica? Niewielki problem jest ze spalinami. Wszystkie common raile nie śmierdzą, maja wręcz przyjemny zapach a w tym przypadku (od nowości) smród, o co w tym chodzi?



Offline da3

  • **
  • 127
Toledo 1,9 TDI 110 KM
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Marca, 2005, 14:25:51 »
masz pompe rotacyjna VP

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Toledo 1,9 TDI 110 KM
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Marca, 2005, 15:40:44 »
VP37, wtrysk bezpośredni
Różnica "zapachu" wynika z tego, że w każdym paliwie jest jakiś procent węglowodorów aromatycznych. CR spala je dużo dokładniej (jest bardziej "ekologiczny"). Starszym pompom tak dobrze to się nie udaje ponieważ nie mają wtrysków pilotujących, poprawiających mieszanie paliwa z powietrzem i wtrysków dopalających (afterburn). Część niespalonych węglowodorów, silnie podgrzanych wonieje sobie bez znieczulenia ;)
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &

Toledo 1,9 TDI 110 KM
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Marca, 2005, 16:18:23 »
Dzięki za wyczerpującą  odpowiedź. :D