Tak ostatnio się zastanawiam co można zrobić w samochodzie od strony silnika w TDi (ATD) by palił nieco mniej
Kwestie masy,opon,odbijających klocków,klima itd zostawiam bo tu wszystko gra
Autko po diagnozie wszystko ok,korekcja rzędu 0.2-0,3 czyli jak w nowym
Jakie sztuczki można zrobić by autko nie straciło zbyt na dynamice a piło mniej
Kąt wtrysku ,odetkanie wydechu,FMIC a może zmiana turbiny z ASZ
Niestety męcze się ze wspaniałym ATD w Ibizie,nie pali strasznie ale przy średnio dynamicznej jeździe pali więcej niż a4 AWX Avant przy podobnej lub dynamiczniejszej, niestety spalanie na tej samej trasie +1-2l/100 ,zwłaszcza w trasie powyżej 90/h i wq...a mnie głaskanie gazu w tym autku,a swoje 140 kuni ma i szkoda by się marnowały
Prosze o sugestie ,rady