TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

Proszę o poradę: samochód za 20.000+ zł

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Proszę o poradę: samochód za 20.000+ zł
« dnia: 29 Kwietnia, 2008, 10:20:23 »
Witam Wszystkich!
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem niestety laikiem jeśli chodzi o motoryzację i dlatego szukam fachowej porady:).
Sprawa ma się następująco:
Szukam taniego w użytkowaniu i możliwie bezawaryjnego samochodu za około 20.000 zł (może być więcej, jeśli coś by było tego warte). Alternatywnie też myślałem o nowym samochodzie za około 40.000 zł, jednak tej kwoty już za bardzo nie mógłbym przekroczyć, a niewiele się chyba w tej cenie dostanie.
Jeżdżę głównie po mieście w celach służbowych - około 300 km tygodniowo muszę się przemęczyć w korkach i dlatego potrzebny mi oszczędny silnik. Długie trasy robię z 2 razy w roku, ale zdarza się wtedy nawet ponad 1000 km na jeden raz. Poza tym jazda po mieście i w promieniu 100 km od niego. Tak czy tak rocznie nie robię więcej niż 20.000 km. Nie jest mi koniecznie potrzebny duży samochód, jednak na pewno musi to być 4/5 drzwiówka.
Zastanawiałem się np. nad Polo lub Corsą. Nie jestem też pewny czy w obecnej chwili i do takich przebiegów opłaca się brać diesla?
Chciałbym tym samochodem pojeździć w miarę bezproblemowo przynajmniej parę lat.
Na obecną chwilę jeżdżę 16 letnią polówką 1.0, która co prawda na razie spisuje się nie najgorzej, ale nie chciałbym wystawiać jej na próbę jeszcze przez zbyt długi czas;).
Będę wdzięczny za wszystkie porady od bardziej ode mnie zorientowanych w temacie:).



Odp: Proszę o poradę: samochód za 20.000+ zł
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Kwietnia, 2008, 12:55:39 »
Audi A4 1.9 TDi
Audi A3 1.9 TDi
VW golf IV 1.9 TDi

Pozdr
TDI_quattro

Offline Piasek

  • ******
  • 1 301
Odp: Proszę o poradę: samochód za 20.000+ zł
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Kwietnia, 2008, 15:30:25 »
No przy takich przebiegach jakie Ty robisz, ja jednak proponowąłbym benzynkę...