TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

O co chodzi?

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

O co chodzi?
« dnia: 27 Stycznia, 2006, 23:26:03 »
Na początek witam wszystkich. Ostatnio przejołem octavie 130PS od ojca który nią jeździł. Pierwsze co zrobiłem to pojechałem na hamownie do MTM ( teraz już wiem że popełniłem błąd) ponieważ coś mi się wydaje jakby samochód innaczej się krecił, jakbył nowy to wciskało w siedzenie a teraz jakby coś nie chciało ciągnąć. Więc powracając do hamowni, mmoim oczom okazał się dość dziwny wynik wyszło tak 150,9KM przy 3894obr/min i 380NM przy 2154obr/min. zgóry muwie że już wiem że MTM to bubel ale niech mnie ktoś oświeci czy taki wynik jest możliwy. W aucie nic nie było robione, no może po zatym że lanne cały czas paliwo BP diesel ULTIMATE. Dzięki za cierpliwość



Offline Spons

  • **
  • 117
Re: O co chodzi?
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Stycznia, 2006, 02:14:11 »
Cytat: "Wiącuś"
Na początek witam wszystkich. Ostatnio przejołem octavie 130PS od ojca który nią jeździł. Pierwsze co zrobiłem to pojechałem na hamownie do MTM ( teraz już wiem że popełniłem błąd) ponieważ coś mi się wydaje jakby samochód innaczej się krecił, jakbył nowy to wciskało w siedzenie a teraz jakby coś nie chciało ciągnąć. Więc powracając do hamowni, mmoim oczom okazał się dość dziwny wynik wyszło tak 150,9KM przy 3894obr/min i 380NM przy 2154obr/min. zgóry muwie że już wiem że MTM to bubel ale niech mnie ktoś oświeci czy taki wynik jest możliwy. W aucie nic nie było robione, no może po zatym że lanne cały czas paliwo BP diesel ULTIMATE. Dzięki za cierpliwość


Tak jest to mozliwe, kumpel w ASZ w serii ma 147ps, nie pamietam ile niutkow.

W czym popelniles ten blad? Po hamowaniu sie auto inaczej kreci? Moze sie poprostu przyzwyczailes? No i druga sprawa to to ze jezdzac jako pasazer odczucia sa calkiem inne :wink:

Re: O co chodzi?
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Stycznia, 2006, 14:15:57 »
Mam jeszcze jedno pytanko jakie są zmiany w jeździe gdy Turbina nie pracuje tak jak powinna. I czy to prawda że w tym silniku turbina powinna pracować przy 1.4 bara?

Re: O co chodzi?
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Stycznia, 2006, 10:40:56 »
Cytat: "Wiącuś"
Mam jeszcze jedno pytanko jakie są zmiany w jeździe gdy Turbina nie pracuje tak jak powinna. I czy to prawda że w tym silniku turbina powinna pracować przy 1.4 bara?


Zależnie np. od ciśnienia atmosferycznego i innych parametrów, ale na gół będzie to ok. 1.35bar.
color=red]M[/color]aster's Tuning oddział Katowice

www.tdituning.pl

Kupię nowe lub używane wtryski ALH.
Sprzedam głowice VP 11 i 12mm.


194KM / 400Nm z 90tki :D