TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

DCI 120 KM - proszę o wasze opinie

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pagori

  • ***
  • 273
  • Płeć: Mężczyzna
  • było 137 KM , 340 Nm
DCI 120 KM - proszę o wasze opinie
« dnia: 11 Maja, 2008, 08:00:07 »
Zastanawiam sie nad laguną właśnie z silnikiem dci 120 KM - autko obszerne , dobrze wypasione , ale nie mam doświadczenia jeżeli chodzi o Renaulta ..........jak się tym jeżdzi i czy jest w miare bezawaryjny .


Złodziejowi golfa wielki sisior w pupe !

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: DCI 120 KM - proszę o wasze opinie
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Maja, 2008, 11:25:15 »
to silnie zależy od roku produkcji. Nie jestem fanem Laguny, ale są w niej pewne cechy pozwalające nazwać ją sympatycznym autem.
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &

Offline pagori

  • ***
  • 273
  • Płeć: Mężczyzna
  • było 137 KM , 340 Nm
Odp: DCI 120 KM - proszę o wasze opinie
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Maja, 2008, 13:58:59 »
Piro , napisz więcej - co ci sie podoba w tym aucie a co nie
I o co chodzi z rokiem produkcji

Złodziejowi golfa wielki sisior w pupe !

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Odp: DCI 120 KM - proszę o wasze opinie
« Odpowiedź #3 dnia: 12 Maja, 2008, 09:30:54 »
Nie podobają mi się - wyniki testów zderzeniowych, nieadekwatne do realnego sprawowania się auta w wypadku. Samochód został ewidentnie zbudowany jako "Ncap-king" i jeżeli wypadek jest o innej geometrii uderzenia niż ten testowy (czyli praktycznie w 80% przypadków) to nie licz na nadmiar gwiazdek.