TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

Hybrydowe turbiny

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Hybrydowe turbiny
« Odpowiedź #30 dnia: 10 Października, 2008, 11:15:12 »
Heh chetnie bym wrocil ale musze zbierac kase na wesele:)

Offline Piasek

  • ******
  • 1 301
Odp: Hybrydowe turbiny
« Odpowiedź #31 dnia: 11 Października, 2008, 08:40:20 »
Heh chetnie bym wrocil ale musze zbierac kase na wesele:)
WARIAT !!
żenił się będzie... ;)

Odp: Hybrydowe turbiny
« Odpowiedź #32 dnia: 11 Października, 2008, 21:58:36 »
Witam,
mój Passat znowu trafił na warsztat.. montuje GT23 z wałkiem od 22 na customowym kolektorze, zmniejszam pojemnośc całego układu żeby trochę zmniejszyc laga ale i tak sie go obawiam.... czy ktos zna patent na sztuczne podtrzymanie obrotów turbiny, jakieś patenty..?

Offline Kuba_KMS

  • **
  • 122
  • Płeć: Mężczyzna
  • speed junkie
Odp: Hybrydowe turbiny
« Odpowiedź #33 dnia: 14 Października, 2008, 14:45:10 »
Tak, znam, ale tylko w benzynowym silniku....

Pozdrawiam


Koko
Koko-Tuned.pl

"We may make You feel, but we can't make You think"

Offline promax

  • *****
  • 555
Odp: Hybrydowe turbiny
« Odpowiedź #34 dnia: 23 Września, 2009, 09:13:30 »
Jakieś nowości w świecie hybryd ?
Choć przez chwile bądz patriotą MediaMarkt zostaw idiotom!

Offline szwajcar

  • ***
  • 154
  • Płeć: Mężczyzna
  • vw sharan 1z
Odp: Hybrydowe turbiny
« Odpowiedź #35 dnia: 27 Września, 2009, 22:05:34 »
http://automoto.autoszukajka.pl/artykul-1-nasz-przyszloschybryda.html ;D                                                                                                                                           http://kopalniawiedzy.pl/silnik-spalinowo-pneumatyczny-sprezone-powietrze-silnik-spalinowy-silnik-spalinowo-elektryczny-6725.html ;D

Offline promax

  • *****
  • 555
Odp: Hybrydowe turbiny
« Odpowiedź #36 dnia: 29 Września, 2009, 07:25:09 »
szwajcar ,ale tu mowa o turbinach hybrydowych  ;D ;D ;D
Ciekaw jestem czy kto? ju? przerobi? temat na tyle by si? podzieli? do?wiadczeniem
Choć przez chwile bądz patriotą MediaMarkt zostaw idiotom!

Offline szwajcar

  • ***
  • 154
  • Płeć: Mężczyzna
  • vw sharan 1z
Odp: Hybrydowe turbiny
« Odpowiedź #37 dnia: 29 Września, 2009, 12:50:40 »
Sorki,faktycznie przeoczylem,doswiadczenia osobistego to ja niema, tyle co z neta,tak ze od siebie nic jeszcze niepowiem,ale w niedalekiej przyszlosci mam zamiar kupic takie cudo....pozdrawiam.

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: Hybrydowe turbiny
« Odpowiedź #38 dnia: 03 Października, 2009, 21:58:17 »
Nie można posuwać tego jednak aż do absurdu. Dość zabawnie jest ogądać wykresy aut z pozakręcanymi GT22 od dostawczaków typu Sprinter 2.7 CDI, które zastosowane w 1.9 TDI dają zakres obrotów użytecznych (z dużym momentem obrotowym) od 2900 obr do 5000.

Bez przesady. Na dobrym kolektorze 300Nm przy 2000obr to zaden problem dla turbo GT2256. Oczywiscie trzeba ja madrze w sofcie polechtac ale sie da....i to nie wazne czy mowa o silniku 1.9 TDI VP PD czy 2.0 PD 16v......
powiem wiecej ...przerabialem chyba kazda mozliwa wariacje hybrydowa jesli chodzi o silniki 1.9 TDI i takie GT2256 wysterowane poprawnie bedzie znacznie lepiej reagowac na gaz niz niz hybryda GT18/20 zbudowana na org kolektorze z GT17...dlaczego? Bo co z tego ze wirnik wsadzimy wiekszy nawet od gt22 jak pojemnosc "dupki" goracej jest ograniczona.
Nawet oslawione turbiny BRD (ktore kupowane na allegro jako nowki za 50% ceny) to odpady produkcyjne ktore znacznie leniwiej reaguja na gaz niz pelnowartosciowe GT2256....oczywiscie rodzajow GT22 jest pelno i taka locha jak GT2260 to juz tylko na street sie nadaje ale takich psow nie wieszac prosze na gt22....
Uwazam ze hybrydy to sprawdzaja sie tylko "delikatnie" wieksze.....reszta to wynalazki ktore ciezko wysterowac i wszysko zalezy jakie mamy szczescie....

A by nie byc goloslownym wygrzebalem wykres swojej cordoby (pierwsza to moja robota z GT22 i jedno z pierwszych w polsce silnikow 1.9 TDI VP w takiej budzie na pelnym GT22). Wtedy jeszcze wlasnych rolek nie mialem i hamowalem na inercji w Waszym oddziale Vtechu. Mozecie zobaczyc ile Nm mam przy 2000obr (w silnikach PD mozna jeszcze wiecej) i ladnie widac ile zyskalem po dostrojeniu turbiny w sofcie w dolnym rejestrze/b] obr miedzy pomiarem 1 a 2.....na hamowni obciazeniowej i na drodze Nm bylo jeszcze wiecej.....
« Ostatnia zmiana: 03 Października, 2009, 22:07:27 wysłana przez rob555 »
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Offline promax

  • *****
  • 555
Odp: Hybrydowe turbiny
« Odpowiedź #39 dnia: 03 Października, 2009, 22:50:52 »
Rob555- dlaczego mam do Ciebie tak daleko ,myśle że w końcu miałbym zrobiony samochód jak należy
Tylko jak z dymieniem przy niskich rejestrach przy takiej GT 2256
Choć przez chwile bądz patriotą MediaMarkt zostaw idiotom!

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: Hybrydowe turbiny
« Odpowiedź #40 dnia: 03 Października, 2009, 23:52:36 »
jak chcesz miec malego laga to dym bedzie bezdymnie bedzie leniuch
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Offline promax

  • *****
  • 555
Odp: Hybrydowe turbiny
« Odpowiedź #41 dnia: 04 Października, 2009, 09:58:44 »
Najlepsze że w tej chwili mam BRD i mam laga i dym :)
Wstyd mi tym autem pocisnąć bo w okolicy 2-2,5 tyś jest taki dym że widze za sobą wstęge
Wychodzi na to że najlepszym kompromisem jednak jest hybryda a bynajmniej mam taką nadzieje
Mocy z pewnością nie będzie jak na GT22 ale siara mi jeździć kopcącym autem
Podobno wstają mniej więcej jak seria a mocy można mieć okolice 200 KM
Coś byś Rob555 poradził jeśli chodzi o tuning 1,9 AWX ?
Choć przez chwile bądz patriotą MediaMarkt zostaw idiotom!

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: Hybrydowe turbiny
« Odpowiedź #42 dnia: 04 Października, 2009, 11:38:09 »

Coś byś Rob555 poradził jeśli chodzi o tuning 1,9 AWX ?


Prosze bardzo
http://www.tune-up.pl/passat-2003-p-1091.html
Nm z dolu mozna by wiecej ale sprzeglo bylo wtedy seryjne wiec....dymienie tylko w gornych obrotach. Bez dymu ok 190KM. Turbo wyglada jak org....zmienione tylko bebechy.
A z tymi BRD to wiecej problemow niz warte....dla proby mozesz wziasc i wzmocnij podcisnienie na gruszcze (omin EGR i klape gaszaca). BRD jest badzo czule na podcisniene :)
« Ostatnia zmiana: 04 Października, 2009, 11:43:37 wysłana przez rob555 »
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Offline promax

  • *****
  • 555
Odp: Hybrydowe turbiny
« Odpowiedź #43 dnia: 04 Października, 2009, 19:21:35 »
Dzięki Rob555
Właśnie patrzałem i ten dół taki dość słabawy ,u mnie po chipie na org turbinie 300 Nm miałem dokładnie przy 1600 obr a przy 2000 tyś było 340 od 2200 360 w miare płasko a przy 3000 znów 340 ,fajnie mi się jeździło ale brakowało już mi mocy (max moc 169 KM) ,stąd poszukiwania nowej turbiny ,oczywiście FMIC już mam zrobiony i wg Aliego sprawuje się bardzo dobrze
Tą BRD zakładał mi Ali ,zresztą wszystkie auta u Niego chipowałem ,znacie się podobno i cóż,Ali rozkłada ręce , będe u Niego we wtorek ale widze że nie za bardzo ma pomysł a może i mniejsze doświadczenie niżeli Ty,stąd pytanie o sugestie,podpowiedzi co do rozwiązań i samych myków z hybrydami ,niestety ale kopcenie na tym poziomie jakie mam na tej BRD jest nie do przyjęcia
Zastanawiam się tylko nad Twoją sugestią z podciśnieniem ,może to coś pomoże
Chociaż hybryde GT18/20 już mam od Karambola /koło kompresji 41-42 mm a to już sporo w porównaniu do serii gdzie jest 35
W zasadzie mam 10 dni na sprawdzenie czyli realnie do piątku w świetle prawa mogę tą turbine oddać gdyby się nie sprawdziła
Choć przez chwile bądz patriotą MediaMarkt zostaw idiotom!

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: Hybrydowe turbiny
« Odpowiedź #44 dnia: 04 Października, 2009, 20:58:27 »
Ja sie uczylem od Aligatora wiec .... chyle czola przed nim.... skoro on Ci nie wystroil tego to problem jest w mechanice. Albo turbo albo podcisnienia.
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk