TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

problem czy nie

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline seber27

  • **
  • 114
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: problem czy nie
« Odpowiedź #15 dnia: 02 Sierpnia, 2008, 21:17:37 »
wracajac do mojego pytania na temat oleju a co myślićie  otym MOBIL SYNT S SPECIAL V  5W40
tylko vw

Offline Piasek

  • ******
  • 1 301
Odp: problem czy nie
« Odpowiedź #16 dnia: 04 Sierpnia, 2008, 08:11:21 »
30% ceny -to marże
40% ceny - to koszty reklam i sponsoringu
30% ceny - to cena za produkt znajdujący się w bańce...

Offline tolek

  • ****
  • 357
  • Płeć: Mężczyzna
  • G3 1,9 AFN virus
Odp: problem czy nie
« Odpowiedź #17 dnia: 04 Sierpnia, 2008, 15:58:15 »
to ja poprosze sam olej...za 30% ceny...
Nie bawisz sie, nie żyjesz.

Offline Piasek

  • ******
  • 1 301
Odp: problem czy nie
« Odpowiedź #18 dnia: 05 Sierpnia, 2008, 08:41:40 »
to ja poprosze sam olej...za 30% ceny...
Ja też bym chciał kupować ON bez akcyzy i VAT`u... :)
Jedyne rozwiązanie problemu to przesiadka na oleje mniej znanych w Polsce a równie dobrych producentów jak Comma czy Midland. Zwłaszcza Comma bije na głowę cenowo konkurencję bo za pełen syntetyk (5W-40 SL/CF A3/B3) woła w detalu 75 zł i to za op. 4.5L...
Nasze polskie oleje (Lotos czy Orlen) też są bardzo dobre (aczkolwiek nie posiadamy wszystkich specyfikacji jak np 505.01 czy Long Life 2 lub 3)

muniek

Odp: problem czy nie
« Odpowiedź #19 dnia: 10 Lipca, 2021, 12:37:04 »
Niestety ja się na tych kwestiach do końca nie znam, ale jestem zdania, że bardzo ważną sprawą jest na pewno korzystanie ze sprawdzonych materiałów reklamowych. Właśnie dlatego ja do razu zdecydowałem się na wybór drukarni internetowej https://www.chroma.pl/pl i jestem zdania, że był to wybór jak najbardziej właściwy.

weren

Odp: problem czy nie
« Odpowiedź #20 dnia: 18 Października, 2022, 23:50:05 »
Jeżeli chodzi o temat reklamy to bardzo polecam sklep z linkami pozycjonujacymi - http://vision-it.pl - pamiętaj że link building jest wazną częścia strategii marketingowej.