TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

Mam problem z silnikiem 1.9 TDI

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mam problem z silnikiem 1.9 TDI
« dnia: 20 Marca, 2005, 12:29:20 »
moj problem polega na tym ze auto jedzie i po osiagnieciu predkosci ponad 100 km/h blokuje sie i niechce jechac po ponownym odpaleniu jest ok ale dopoki nieosiagnie znowu predkosci ponad 100 jak by ktos wiedzial co to moze byc to bede wdzieczny.Jest to silnik z 2000 roku z golfa4 .niegasnie i nic niewyswietla tylko traci na mocy i niechce jechac rozpedza sie wtedy jak jakis stary zlom. jak podlaczalem pod komputer to nic niepokazywalo.



Offline Medyk

  • *****
  • 107
  • Płeć: Mężczyzna
    • WSZYSTKO O DIESLACH - TDI.PL
Mam problem z silnikiem 1.9 TDI
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Marca, 2005, 13:54:13 »
Wyjaśnij co to znaczy blokuje się... To znaczy gaśnie? A może wyświetla się błąd i traci na mocy? A może coś jeszcze innego?
SEMPER IN ALTUM

Mam problem z silnikiem 1.9 TDI
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Marca, 2005, 14:42:52 »
niegasnie i nic niewyswietla tylko traci na mocy i niechce jechac rozpedza sie wtedy jak jakis stary zlom. jak podlaczalem pod komputer to nic niepokazywalo.

Offline Piro

  • *****
  • 1 149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Vtech, Vtechdyno, EVTUN
    • Vtech - chiptuning, powerboxy, hamownie podwoziowe
Mam problem z silnikiem 1.9 TDI
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Marca, 2005, 18:13:08 »
Pewnie przeładowuje (zapiekły się łopatki prowadnicy spalin w turbinie) i gdy autko zobaczy obciążenie i wyższy bieg, dłuższe nadmierne ciśnienie doładowania powoduje przejście w tryb awaryjny (vel. "Notlauf").
...alkohol nie rozwiąże Twoich problemów ! Z drugiej strony - mleko też ich nie rozwiąże :)
www.vtech.pl &

Mam problem z silnikiem 1.9 TDI
« Odpowiedź #4 dnia: 20 Marca, 2005, 18:55:29 »
to nie to bo juz czyscilem te lopatki.

Offline Medyk

  • *****
  • 107
  • Płeć: Mężczyzna
    • WSZYSTKO O DIESLACH - TDI.PL
Mam problem z silnikiem 1.9 TDI
« Odpowiedź #5 dnia: 20 Marca, 2005, 19:31:18 »
Ja też o tym pomyślałem... a sprawdzałeś ciśnienie doładowania?
SEMPER IN ALTUM

Offline kinyo

Mam problem z silnikiem 1.9 TDI
« Odpowiedź #6 dnia: 20 Marca, 2005, 19:41:35 »
Turbo przeładowywuje vag i pomiar w czasie  jazdy wartości mierzone 08 kanał 011 pozycia 2i3 2wartość wymagana przez jadnastke 3 rzeczywiste ciśnienie turbo nie może być większe niż 2400 bar.
img]http://www.wcv.com.br/interface/mr_audi.gif[/img]
WŁADCA PIERŚCIENI

Mam problem z silnikiem 1.9 TDI
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Marca, 2005, 21:17:15 »
z cisnieniem doladowania jest wszystko ok sprawdzalem i jest ok.a moze to byc spowodowane przez przeplywomierz?

Mam problem z silnikiem 1.9 TDI
« Odpowiedź #8 dnia: 21 Marca, 2005, 21:51:58 »
Możliwe, one lubią padać.

Mam problem z silnikiem 1.9 TDI
« Odpowiedź #9 dnia: 22 Marca, 2005, 20:33:19 »
Witam
Ja miałem podobny problem z silnikiem SDI problem okazał sie błachy a mianowicie filtr paliwa mimo ze miał 10000 km był załadowany syfem na amen, po oczyszczeniu filtra silnik nabrał mocy i smiga

Mam problem z silnikiem 1.9 TDI
« Odpowiedź #10 dnia: 24 Marca, 2005, 12:26:55 »
Witaj Browar,
masz podobny problem do mojego. Czy temat przepływomierza jest juz za Tobą?
JacekK

Mam problem z silnikiem 1.9 TDI
« Odpowiedź #11 dnia: 25 Marca, 2005, 00:35:30 »
jeszcze nie

niemoge odpalic swojego TDI
« Odpowiedź #12 dnia: 25 Marca, 2005, 00:40:50 »
mam teraz problem z odpaleniem TDI jest to silnik z 2000 roku.ostatnio wyciagalem silnik i wymienialem tez rozrzad poskladalem go tak jak ma byc i niemoge go odpalic tak jak by chcial zalapac ale niemoze nieraz jest tak ze odpali na chwilke i zgasnie i juz jestem glupi co to moze byc.
Moze to byc spowodowane ze komputer ma zapisane bledy a jak nie to co?Z gory dziekuje za jakies propozycje co mam zrobic.

niemoge odpalic swojego TDI
« Odpowiedź #13 dnia: 31 Marca, 2005, 15:18:35 »
witam wsyzstkich,

dzisiaj dopiero sie zarejestrowalem na forum i juz znalazlem cos w czym mysle moge troche pomoc :D. milaem ten sam problem- do 3-3,5 tys obr. ciaglnal b. dobrze a po przekrtoczeniu- porazka(trzeba wylaczyc zaplon). myslalem o przeplywomierzu- jednak na szczescie bylo to cos innego i tanszego, a mianowicie zawor sterujacy cisnieniem doladowania- taka mala pierdolka z 3 wejsciami wezykow i 2 kabelkami (nr czesci 028 906 283f). pojechalem do warsztatu podlaczyli go kazali sie pruejechac zeby odcial znow podlaczyli i wymineili wlasnie to. jak reka odjal- smiga teraz pieknie. koszty calosci ze zdiagnozowaniem, czescia i wymiana 250 pln.

pozdrawiam i mam nadzieje ze komus pomoglem .

niemoge odpalic swojego TDI
« Odpowiedź #14 dnia: 31 Marca, 2005, 19:47:48 »
miałem to co ty dziudziu, wymieniłem ten zawór sam ale.... u mnie jeszcze problemy sie ni eskończyły. ponoć cza wykasowaćbłąd z kompa. czy tobie kasowali ten błąd ???. A swoją drogą ta usterka powodowana jest przekręceniem silnika na obrotach ;)