TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

Czy ten olej bedzie dobry i jeszcze jedno pytanie

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline guliwer74

  • *
  • 3
  • Płeć: Mężczyzna
Czy ten olej bedzie dobry i jeszcze jedno pytanie
« dnia: 29 Stycznia, 2009, 22:34:57 »
Witam, jestem poczatkujacym z silnikami diesla wiec jestem zupelnie zielony - jest to moje pierwsze auto z takim silnikiem. W zwiazku z tym chcialbym sie poradzic bardziej doswiadczonych posiadaczy diesli  czy ten olej http://www.opieoils.co.uk/p-872-motul-6100-synergie-10w-40-gasoline-and-diesel-engine-oil-technosynthese.aspx bedzie ok? Nie mam pojecia jaki olej byl lany wczesniej. Dodam ze auto bylo serwisowane w VW. Posiadam VW Bora 1.9 TDI (ALH) 90KM z 2000 roku z przebiegiem 90.000km.

I jeszcze jedno pytanie, czy ktos z Forumowiczow mial taki przypadek ze jak wrzuci wsteczny bieg to swiatla od wstecznego mrugaja, przygasaja albo wcale ich nie ma. Czasami jak mam wcisniete sprzeglo i wrzucowny wsteczny i troche przygazuje to swiatla od wstecznego sie zapalaja, jak odpuszcze gaz to gasna. Co to moze byc? Dzieki za podpowiedzi i wskazowki.



Offline Piasek

  • ******
  • 1 301
Odp: Czy ten olej bedzie dobry i jeszcze jedno pytanie
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Stycznia, 2009, 09:51:04 »
Byłby dobry - ale zgodnie z maksymą iż "lepsze wrogiem dobrego" ;) lepszym będzie ten:
http://www.opieoils.co.uk/p-877-motul-8100-x-cess-5w-40-gasoline-and-diesel-engine-oil-100-synthetic.aspx
Coś mały ten przebieg jak na rocznik, jak na silnik... no ale może faktycznie taki rodzynek Ci się trafił...

Odnośnie mrugających świateł wstecznego to sprawdź czujnik wstecznego biegu przy skrzyni - albo się urwał, oberwał, pękł czy nadłamał kabelek i nie łączy albo czujnik wariuje i należy go wymienić na nowy...

Offline guliwer74

  • *
  • 3
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Czy ten olej bedzie dobry i jeszcze jedno pytanie
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Stycznia, 2009, 17:44:24 »