Toggle navigation
TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM
Strona główna
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
Zaloguj się
Rejestracja
×
Close
Zaloguj się
Remember me
TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM
FORUM TECHNICZNE
CDTI, DTi
2.0 dti 101 km, Zafira (Pompa wtryskowa)
« poprzedni
następny »
+
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
2.0 dti 101 km, Zafira (Pompa wtryskowa)
6 Odpowiedzi
20058 Wyświetleń
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
grzegorz27
2.0 dti 101 km, Zafira (Pompa wtryskowa)
«
dnia:
09 Kwietnia, 2009, 07:46:46 »
Witam,
W aucie mam pompę wtryskowa Bosh dwuwtyczkową, a koszt nowej to około 12000 pln. Może ktoś zna wadliwość takich pomp, po ilu padają (km) i czy są jakieś oznaki że zaczyna nie domagać, ewentualne możliwości naprawy takiego ustrojstwa, czy to prawda że nie da się zregenerować? Z góry dziękuję za odpowiedzi
Zapisane
Piasek
1 301
Odp: 2.0 dti 101 km, Zafira (Pompa wtryskowa)
«
Odpowiedź #1 dnia:
09 Kwietnia, 2009, 09:05:59 »
A to zależy co jej niedomaga...
Co się dzieje z autem/silnikiem że chcesz pompę regenerować ??
Zapisane
grzegorz27
Odp: 2.0 dti 101 km, Zafira (Pompa wtryskowa)
«
Odpowiedź #2 dnia:
09 Kwietnia, 2009, 09:34:03 »
Pytam czysto teoretycznie, bo słyszałem że są awaryjne, a mam taką w aucie. Podobno cała elektronika jest w pompie i tu się pojawia problem. Konkretnie chodzi mi o to jakie są możliwości naprawy jeśli by padła?
Zapisane
szwajcar
154
Płeć:
vw sharan 1z
Odp: 2.0 dti 101 km, Zafira (Pompa wtryskowa)
«
Odpowiedź #3 dnia:
09 Kwietnia, 2009, 11:36:18 »
w moim sharanie ze 2 lata temu padła,mechanik oddał do regeneracji pompiarzowi i koszta to 700 zł + mechanik...objawy to czarny dym z rury,dławienie,i na koniec nie odpalisz autka :'(pozdrowionka...
Zapisane
grzegorz27
Odp: 2.0 dti 101 km, Zafira (Pompa wtryskowa)
«
Odpowiedź #4 dnia:
09 Kwietnia, 2009, 12:03:22 »
Przy jakim przebiegu?
U mnie jest podobno jakaś nowa generacja pompy, koszt nowej to około 12000 zł
, a auto kosztuje góra 25000, natomiast słyszałem że jest problem z regeneracją ale nie mogę dowiedzieć się konkretów czy da się naprawić czy nie? W tych silnikach były zakładane dwa rodzaje jedno i dwu wtyczkowe. Jedno wtyczkowe da się zregenerować, a z dwu wtyczkowymi podobno jest problem i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Nie wiem czy strach się bać że może paść pompka skoro są podobno awaryjne i na ile są awaryjne, przy jakich przebiegach może paść pod warunkiem normalnej eksploatacji ( tankowanie dobrego paliwa i co jakiś czas dolewka wzbogacająca paliwo)
Zapisane
Piasek
1 301
Odp: 2.0 dti 101 km, Zafira (Pompa wtryskowa)
«
Odpowiedź #5 dnia:
09 Kwietnia, 2009, 12:08:59 »
Spoko luz - nie ma takiego bata żeby się nie dało naprawić...
Najczęstsza awaria występująca w Oplowskich pompach to "nie trzymanie" paliwa... Puszczaja elektrozawory... Jest juz całą masa warsztatów które za kilka stówek to robią lub "domowa metoda" czyli zawór jednokierunkowy za 10 zł z allegro i dwie opaski
Zapisane
grzegorz27
Odp: 2.0 dti 101 km, Zafira (Pompa wtryskowa)
«
Odpowiedź #6 dnia:
09 Kwietnia, 2009, 13:15:57 »
Troche mnie uspokoiłeś, a co z elektroniką która się tam znajduję ( w pompie) ponoć ona jest wadliwa i z tym jest problem?
Zapisane
+
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM
FORUM TECHNICZNE
CDTI, DTi
2.0 dti 101 km, Zafira (Pompa wtryskowa)