TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

 

Kilka pytan o 1.9 TDI Golf 3

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kilka pytan o 1.9 TDI Golf 3
« dnia: 28 Marzec, 2005, 18:29:53 »
Zamierzam kupic takie autko (niestety "uderzone"-nie jeżdżące), dlatego mam kilka pytan:
-auto ma przebieg 200tys - jeszcze pochodzi "troszke" i co bym musial w nim zmienic (jaki koszt) zakładajac ze nic nie bylo wymieniane ??
-czy warto to kupowac w ciemno ??
-jest to golf 3 TDI 110,  czy to ten sam silnik co w golfie IV ??
Z gory dziekuje :wink:



Kilka pytan o 1.9 TDI Golf 3
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Marzec, 2005, 12:36:15 »
200 tys to jeszcze nie taki duży przebieg jak na TDI. jeśli na dodatek był jeżdzone za granicą to już w ogóle nie ma się czym przejmować.
jeśli w aucie jest wszystko OK i cena atrakcyjna to na pewno jest warte uwagi. trzeba liczyć sie z wymianą turbosprężarki jeśli chce się osiągnąć więcej niż te 110KM. w golfie 3 był montowany starszy silnik o kodzie AFN ale jesli chodzi o modyfkacje to do granicy jakichś 200KM jest tak samo podatny jak nowsze 110tki.
color=red]M[/color]aster's Tuning oddział Katowice

www.tdituning.pl

Kupię nowe lub używane wtryski ALH.
Sprzedam głowice VP 11 i 12mm.


194KM / 400Nm z 90tki :D

Kilka pytan o 1.9 TDI Golf 3
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Kwiecień, 2005, 13:49:56 »
dzieki, niestety ten golf jak sie okazało to zwykla 90-tka...

Re: Kilka pytan o 1.9 TDI Golf 3
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Kwiecień, 2005, 22:37:23 »
Cytat: "Aligator"
ale jesli chodzi o modyfkacje to do granicy jakichś 200KM jest tak samo podatny jak nowsze 110tki.


110 miały turbine o zmiennej geometrii łopatek, więc to trochę inny temat i raczej nie ma co porównywać do 90- tki ( przy , której możesz się liczyć  z ewentualną koniecznością wymiany pompy wtryskowej ( koszt u mnie 1200 pln- całość)  pzdr

Re: Kilka pytan o 1.9 TDI Golf 3
« Odpowiedź #4 dnia: 06 Kwiecień, 2005, 12:39:10 »
Cytat: "covent"
Cytat: "Aligator"
ale jesli chodzi o modyfkacje to do granicy jakichś 200KM jest tak samo podatny jak nowsze 110tki.


110 miały turbine o zmiennej geometrii łopatek, więc to trochę inny temat i raczej nie ma co porównywać do 90- tki ( przy , której możesz się liczyć  z ewentualną koniecznością wymiany pompy wtryskowej ( koszt u mnie 1200 pln- całość)  pzdr


turbinę w 90tce mozna zmienić na taką z kierownicami bez jakichkolwiek problemów (oprócz finansowych;-)). a potem droga tuningu jest taka sama jak w 110.
color=red]M[/color]aster's Tuning oddział Katowice

www.tdituning.pl

Kupię nowe lub używane wtryski ALH.
Sprzedam głowice VP 11 i 12mm.


194KM / 400Nm z 90tki :D

Re: Kilka pytan o 1.9 TDI Golf 3
« Odpowiedź #5 dnia: 06 Kwiecień, 2005, 23:41:31 »
A co ze sterowaniem turbiny? 110 ma ciągłe sterowanie podciśnieniem, co wtedy??

Re: Kilka pytan o 1.9 TDI Golf 3
« Odpowiedź #6 dnia: 07 Kwiecień, 2005, 12:00:10 »
Cytat: "covent"
A co ze sterowaniem turbiny? 110 ma ciągłe sterowanie podciśnieniem, co wtedy??


trzeba przerobić układ ze sterowania nadciśnieniowego na podciśnieniowe.
zmienia się zaworek, wężyki, soft w komputerze itd.
color=red]M[/color]aster's Tuning oddział Katowice

www.tdituning.pl

Kupię nowe lub używane wtryski ALH.
Sprzedam głowice VP 11 i 12mm.


194KM / 400Nm z 90tki :D