TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

AXR 101PS hm...Chip?

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

AXR 101PS hm...Chip?
« dnia: 26 Maja, 2009, 01:11:41 »
Witam poraz pierwszy szanownych Forumowiczów ;)

Jesli coś pomyslilem, to prosze o przeniesienie mojego postu do stosownego działu ( mam nadzieje, ze obedzie sie bez ostzezenia).

A teraz do rzeczy. Posiadam Golfa IV z 2002r. z motorem AXR 101PS. Samochód jest u mnie od ponad roku i bezawaryjnie przepracował ponad 30tyś km, a całkowity przebieg to niespełna 140 tys km. Generalnie autko jest spoko, pancerna konstrukcja TDI, w miare zadowlajaca moc ( 2 paki robi bez wiekszego problemu), co wazniejsze autko jak narazie jest bezproblemowe, poza normalnymi czynnosciami wymienilem klocki+zarówki postojowe. Dlatego zamierzam jeszcze troszke potłuc ten zdrowy, pewny egzemplarz ( przebieg spr w ASO)  MKIV i wpadłem sobie na pomysł podniesienia mocy, gdyż to niezawodne autko staje sie monotonne podczas codziennych ponad 100km przelotów.

I teraz pytanie do Was- speców z tej dziedziny:
-  ile mogę bezpiecznie wyciagnac PS z AXR'a samym programem
- obawiam sie, ze wiekszy moment moze przedwczesnie zajechac sprzegło, dwumase ( jest jeszcze fabrczne)
- ewnetualnie co jeszcze moze sie szybciej zuzyc po samym programie
- Czy jest tu ktoś na forum, ktory Chipował AXR'a- jesli tak to jakie wrazenia
- Czy w ogole jest sen podnosic moc w tym aucie , ok. 30PS

Z gory uprzedzam, ze ewentualne mody to tylko Chip nic powaznijszego nie wchodzi w grę.

pozdrawiam



Offline promax

  • *****
  • 555
Odp: AXR 101PS hm...Chip?
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Maja, 2009, 06:53:04 »
Mam taki 100 konny silnik w Ibizie ,konkretnie ATD z 2004
Jak dla mnie to najmniej udany silnik 1,9 (oczywiście w komplecie z tą skrzynią jaka tam siedzi)
W tej chwili zrobiony na 140 i 300 Nm ,chodzi i pewnie będzie jeździł tak bezproblemowo długo
Rozsądny tuner wymodeluje Ci moment tak żebyś mógł spokojnie spać i długo cieszyć się tym co masz
Osobiście od paru lat każdy samochód chipuje i nic się z nimi nie dzieje dlatego uważam że to kwestia zdrowego rozsądku jest najważniejsza
Na Twoim miejscu pomyślałbym o zmianie suszarki na tą ze 130stki a swoją sprzedał + chip ,niewiele więcej wydasz a uciecha znacznie większa
Choć przez chwile bądz patriotą MediaMarkt zostaw idiotom!

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: AXR 101PS hm...Chip?
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Maja, 2009, 19:05:26 »
AXR ma wydajne pompki ale dosc mizerne turbo dlatego okolice 145KM to max co sie uda z zachowaniem normalnego przebiegu po modyfikacji.
Warto dlatego pomyslec o mocniejszej suszarce bo wtedy dobre 155KM i jazda. Roznica nawet tych ok 30KM jest jak niebo a ziemia...warto
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Offline promax

  • *****
  • 555
Odp: AXR 101PS hm...Chip?
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Maja, 2009, 07:23:13 »
Właśnie Rob555 ,jeśli chozi o IC w tym aucie ,można coś poprawić przy standardowym ICku i czy to ma sens ,nie mam halogenów ,kratke rozwierciłem tak że mam pełen przelot,żadna dziurka nie jest zaślepiona ,nie sprawdzałem czy ICka da się wyciągnąć bliżej kratki bo pewnie jeśli byłby z frontu to byłoby dla temperatury w dolocie zdrowsze przy normalnej jeździe
Masz może taką wiedze ?
Choć przez chwile bądz patriotą MediaMarkt zostaw idiotom!

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: AXR 101PS hm...Chip?
« Odpowiedź #4 dnia: 31 Maja, 2009, 21:22:49 »
Na seryjnej sprezarce nie ma co cudowac.Jak nie masz halogena i kratki podciete to tylko z tyl zaloz "rybie skrzela" np od  ibizy FR i tyle.
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Offline pagori

  • ***
  • 273
  • Płeć: Mężczyzna
  • było 137 KM , 340 Nm
Odp: AXR 101PS hm...Chip?
« Odpowiedź #5 dnia: 01 Czerwca, 2009, 16:14:38 »
Też miałem takowego golfa zrobiony był na 137km i 340Nm , setkę łapał poniżej 9 sekund.
Sprzęgło na piątym biegu lekko ślizgało myśle że okolice 310 Nm były by zupełnie bezpieczne.

Frajda z jazdy - bezcenna  ;) , auto na każdym biegu rwie jak oszalałe do przodu
Złodziejowi golfa wielki sisior w pupe !

Offline promax

  • *****
  • 555
Odp: AXR 101PS hm...Chip?
« Odpowiedź #6 dnia: 02 Czerwca, 2009, 08:29:58 »
Pagori ,wierz mi że między 300 a 340 jest spora różnica w odczuciach
Choć przez chwile bądz patriotą MediaMarkt zostaw idiotom!

Offline heko

  • **
  • 72
  • Płeć: Mężczyzna
  • chipować...chipować...chipować
    • G-CS
Odp: AXR 101PS hm...Chip?
« Odpowiedź #7 dnia: 12 Czerwca, 2009, 17:54:28 »
dziwne... bo miedzy 920 a 960 nie ma duzej roznicy  ;D ;D ;D
...ale śmieszne  :P ;D :P ;D :-*

Offline andy_czarny

  • *
  • 10
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: AXR 101PS hm...Chip?
« Odpowiedź #8 dnia: 23 Czerwca, 2009, 15:04:00 »
Siemka ja mam dokladnie takiego golfika jak Ty i jest zrobiony na 145/310 roznica w porownaniu do seryjnego to niebo a ziemia wiec polecam...
Jest tylko jeden problem to uzaleznia i juz od jakiegos czasu mi malo i moze sie podepne i koledzy powiedza czy tak powinno to jakos dzialac:
Sprzeglo z vr6, pd AL, turbinka z ARL, i FMIC (ale jak to upchnac pod seryjny zderzak?) zamiary 180+

Wracajac do tematu dzialaj dzialaj bo warto :)

nqoMYf

finasteride less masturbation
« Odpowiedź #9 dnia: 15 Października, 2023, 03:53:57 »
Bonnar J, McNicol GP, Douglas AS <a href=https://finasteride.one>propecia walmart</a>