Witam Poczytalem trochę o tym egr i jestem odrobinkę mądrzejszy...Pisząc temat wcześniej nie bylem do końca swiadomy budowy i działania tego ustrojstwa. EGR mam walnięty na 100% może jest zasyfiony ale przyznaje boję się tego rozbierać wraz z dolotem bo jak znam siebie to coś urwę albo pokrzywie takie mam zdolnosci
tak jak pisałem wcześniej zmieniam tego audika na mlodszego.Dlatego moje pytanie a właściwie dwa brzmią:
1Czy wyciągnięcie węża z podciśnieniem i zaślepienie go np śrubą nie zepsuje czegoś bardziej? Tak zrobił moj mechanik (przez dwa dni przejechalem na tym patencie ok 170 kilometrów nie wywala żadnych kontrolek nic nie pyrka nie ma zadnych przerw podczas przyspieszania jak miało to miejsce wcześniej a nawet mam wrazenie że ciągnie dłużej nie musze tyle zyglować lewarem)
2 Wyczytałem że najczęściej wystarczy zawór i dolot wyczyścić i będzie ok- Czy ktoś z tego forum się podejmie tej operacji ale ktoś kto to robil (z dobrymi efektami) i mieszka w okolicy Częstochowy a konkretnie Lublińca w uczciwej cenie