Witam Panowie pacjent to golf IV ALH mojej kobitki porblem polega na tym ze juz od okolo 3 lat pomalu ubywa plynu chlodniczego nie sa to jakies znaczne ubytki gdzie okolo 100ml na 5-10 tys km. Nie przejmowal bym sie tym zbytnio gdyby nie to ze na zimnym silniku jest w zbiorniczku plynu jest troche powyzej minimum w trakcie jazdy poziom wzrasta do max a jesli nagrzeje sie az do wlaczenia wentylatorow to jest go nawet ponad max. Oleju nie przybywa jak i nie ubywa, brak maselka pod korkiem, auto nie kopci,jezdzi normalnie, weze nie sa zbyt twarde, brak pecherzy powietrza w zbiorniczku. fakt czuc troche jak sie nagrzeje zapach plynu gdzies w okolicach chlodnicy przypuszczam ze jest troche nieszczelna ( mozna jakos sprawdzic szczelnosc??) no i jest troche bialego nalotu na silniku jak by wentylatorki narzucaly troche plynu na silnik. Czy mozliwe aby przy takich objawach byla to uszczelka pod glowica? zastanawia mnie ten wzrost plynu bo to chyba nie jest normalne?? musze podmienic korek albo zamowic nowy do zbiorniczka tylko on raczej jest sprawny. autko odpala w miare normalnie czasem tylko jak by lapal pier na jeden a nastepnie kolejne 3 zapalaly. Macie jakies pomysly czy bedzie to jednak uszczelka?