TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

CHIP ALH

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

CHIP ALH
« dnia: 20 Października, 2009, 00:30:00 »
czytałem na tym forum i innych o podkręceniu tego silnika. jest on ok ale niby ma słabe sprzęgło.co dziwne byłem w sklepie motoryzacyjnym i sprzęgło niby jest takie samo co w ASV (czyli 110 ps).i teraz nie wiem co tu robić, bo nie mam ochoty wywalić jeszcze dodatkowej kasy na sprzęgiełko.czy ktoś wie więcej na ten temat.jestem z okolic trójmiasta rocznik audi 2001 przebieg 265 tys



Offline tolek

  • ****
  • 357
  • Płeć: Mężczyzna
  • G3 1,9 AFN virus
Odp: CHIP ALH
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Października, 2009, 09:30:44 »
Jak jesteś z trójmiasta to w gdańsku jest ktoś kogo poleci Ci każdy na tym forum i do kogo powinieneś sie udać
Nie bawisz sie, nie żyjesz.

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: CHIP ALH
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Października, 2009, 09:43:14 »
ALH i ASV maja podobne ale nie takie same sprzegla. W zaleznosci od rocznika, modelu itd wsadzali tam sachsa albo luka. Tak czy siak wytrzymalosc maja podobna. Jak sprzeglo jest dobre to i 150KM i 320NM przenosi bez protestow ale...... masz 265tys km na liczniku. Mozliwe ze jeszcze 100tys w realu trzeba by dodac. To wystarczy by na serii sie sprzeglo zmeczylo. Zrobisz program i sie okaze ze zacznie siadac.....

Moim zdaniem nie masz co teraz kombinowac....musisz zrobic program z delikantym dolem. Nie bedzie tego przyjemnego wciskania w fotel przy 2000obr ale cos za cos...moze sprzeglo pochodzi jeszcze sporo km. Natomiast nikt rosadny nie da Ci gwarancji kiedy poleci....
Ja bym jednak odlozyl na nowy komplet sachsa 228mm z dwumasem lub na zestaw Valeo na jednomasowce. Oba sprzegla wytrzymaja spooro wiecej niz mozesz na seryjnych gratach uzyskac.
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Odp: CHIP ALH
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Października, 2009, 21:20:03 »
rob555 - czy piszesz o tych gotowych zestawach valeo, które są w sprzedaży jako zamienniki zestawu z DM? Jak to jeździ i jak z trwałością? Czy jeśli zmieniać na JM to lepiej sprawdzony sposób z JM z 1z i do tego sprzęgło  G60?

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: CHIP ALH
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Października, 2009, 00:54:02 »
zestaw valeo to tania budzetowka.....bedzie sie slizgac powyzej 340Nm i 150KM...
VR6 + JM z 1Z wyjdzie ciut drozej a wytrzyma wiecej....natomiast bedzie bardziej glosny
wiec co kto woli....do seryjnego silnika w zupelnosci Valeo wystarczy
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk

Odp: CHIP ALH
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Października, 2009, 14:47:51 »
dzięki, skoro piszesz że wytrzymie do 340 Nm to nie jest taki słaby ten zestaw.

Odp: CHIP ALH
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Października, 2009, 16:35:59 »
dzięki rob555.mam oryginalny przebieg bo go sprawdzałem (wg licznika 70 tys mniej :D) mój pojazd to a3 z 2001 roku 5 drzwi .w sklepie mówią że są dwa rodzaje tarcz i najlepiej jak bym z mojego do nich przyszedł. być moze orientujesz się jaką mam chyba że firma wkładała losowo

Offline rob555

  • *****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.tune-up.pl
Odp: CHIP ALH
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Października, 2009, 17:27:19 »
Tylko po nr VIN mozna okrescic jakie wyjechalo z fabryki
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Hamownia podwoziowa inercyjna
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl - Tuning Gdansk