No jestem jestem

Po piewsze trzeba okreslic na jakim ukladzie paliwowym silnik pracuje.
2.0 TDI 140KM mialy osprzet Boscha i Siemensa
Siemens jak lapie bledy pompek blokuje sterownik tak ze auto nie odpali dlatego sklanialbym sie ku boschowi.
Opowiesci Pana z ASO ze to norma powinni w turbokamera puscic...
Owszem tak jak wielokrotnie pisalem wczesniej te silniki sa awaryjne i czasem upierdliwe ale TAKA PRACA NIE JEST NORMALNA
Podejrzewam mechaniczne uszkodzenie pompowtryskiwacza ktory to przy pewnych obciazeniach "leje"
Wymagana jest dokladna diagnostyka na PRACUJACYM silniku by stwierdzic ktory to z pompowtryskiwaczy umiera i czy jest to zgon mechaniczny czy czysto elektryczny.
Teraz sprawa nr 2
Skoro fachura z ASO stwierdzil wypadanie zaplonow to moze wlasnie takie bledy ma komputer zapisane?
Jesli tak to bedzie tez opisany cyl na ktorym to sie dzieje....
wystarczy wtedy przelozyc pompke miejscami z innym cyl.
Pojezdzic i zobaczyc czy wypadanie zaplonow zglasza inny cyl. Jak tak to pompka umiera...jesli nie to moze byc problem z kompresja na cyl.