TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

problemy z rozruchem WV Polo 1,1 rok 2006, ginie napięcie akumulatora.

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Top Gun

  • **
  • 51
  • Płeć: Mężczyzna
Na początek wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

Witam kolegów mój znajomy ma problemy z WV Polo  rok 2006 silnik 1,1  auto kupione w salonie w Częstochowie.
Problem jest taki, że od samego początku auto po 3-4 dniowym postoju nie ma prądu w akumulatorze. Bateria siada tak że nawet zamki centralne nie chcą działać,  serwis badał temat i wymieniał baterię na drugą i to samo. Wg  serwisu jest ok. powiedzieli że w tych nowych autach jest tyle elektroniki, później dodali że za mało się jeździ i takie tam żeby zbyć klienta. Problem się powtarza do dzisiaj, wszyscy mierzą ładowanie i podpinają komputery jest niby ok. ale bateria i tak siada.
A co najlepsze nie dodałem jak zdejmie klemę to po tych 4 dniach spoko odpala i kto mi powie gdzie ten prąd ginie ??? może ktoś miał podobny przypadek.???
Pozdrawiam.


Pozdrawiam wszystkich użytkowników 4-ech kółek w szczególności miłośników TDI

Offline Top Gun

  • **
  • 51
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: problemy z rozruchem WV Polo 1,1 rok 2006, ginie napięcie akumulatora.
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Stycznia, 2010, 07:14:57 »
Zapomniałem dodać że do się dzieje bez względu na porę roku, że by nie pomyśleć że piszę to teraz bo jest zima po prostu nikt nie wie co to jest.
Pozdrawiam wszystkich użytkowników 4-ech kółek w szczególności miłośników TDI

Offline tolek

  • ****
  • 357
  • Płeć: Mężczyzna
  • G3 1,9 AFN virus
Odp: problemy z rozruchem WV Polo 1,1 rok 2006, ginie napięcie akumulatora.
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Stycznia, 2010, 08:44:48 »
coś żre prąd..
na początek sprawdzić amperomierzem pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i wszystkich odbiornikach typu radio sświatełko w środku itd.. powinno być bliskie zeru ..
jeśli nie jest bliskie zeru a pewnie nie jest to trzeba szukać...sprawcy,,może jakiś przekaźnik szlag trafił albo gdzieś jakieś zwarcie..
Amperomierz lub zwykły miltimetr do ręki i do roboty.
Przypominam że natężenie mierzy sie inaczej niż napięcie

ładowanie może być dobre, bateria też ale jak jest gdzieś jakaś fuka w układzie to dobra bateria i sprawny alternator nie ma znaczenia
Nie bawisz sie, nie żyjesz.

Offline Piasek

  • ******
  • 1 301
Odp: problemy z rozruchem WV Polo 1,1 rok 2006, ginie napięcie akumulatora.
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Stycznia, 2010, 08:55:41 »
Zbyt duży pobór prądu w stanie spoczynku. Albo coś robi zwarcie (radio, CB, zamek centralny, czujnik czuwania, itp - odpinać po jednym z nich i sprawdzać czy sytuacja się powtórzy) albo po prostu przeholowali z "dozbrajaniem" pojazdu we wszelkie elektryczne cuda techniki nie uwzględniając przy tym zdolności akumulatora - a jak znam "skąpstwo" VW to założyli tam najmniejszy z możliwych. Stąd po 3-ech dobach postoju na rozruch energii już brak.
Max dopuszczalny w tym aucie to 63Ah 610A

Offline Top Gun

  • **
  • 51
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: problemy z rozruchem WV Polo 1,1 rok 2006, ginie napięcie akumulatora.
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Stycznia, 2010, 14:03:20 »
Serdecznie dziękuję  za podpowiedzi, w między czasie też poczytałem trochę na forach…. no czeka nas trochę zabawy. Najgorsze jest to, że to salonowe auto z którym się nic nie działo mowa o kolizjach pachnie jeszcze nowością (przebieg 25 tyś km).
Pozdrawiam.
Pozdrawiam wszystkich użytkowników 4-ech kółek w szczególności miłośników TDI

Offline tolek

  • ****
  • 357
  • Płeć: Mężczyzna
  • G3 1,9 AFN virus
Odp: problemy z rozruchem WV Polo 1,1 rok 2006, ginie napięcie akumulatora.
« Odpowiedź #5 dnia: 05 Stycznia, 2010, 15:00:45 »
takie auta...
to tak jak moja corsa 2001 z 1,0 (mama jeżdzi) przy przebiegu 85tysiecy nagle kleknął sterownik silnika..bleee 1300zł nowy + montaż
Nie bawisz sie, nie żyjesz.