Jako wieloletni użytkownik TDI PD i 3 diesli CR moge powiedzieć tak -jak dla mnie każdy Pdek ma tą przewage nad CRami że nie obawiam się na codzień tak o układ wtryskowy ,nie dbam o super jakość paliwa ,TDI PD przeważnie mniej pali,jest agresywniejszy jeśli chodzi o narastanie momentu co daje dużo frajdy z jazdy ,bardzo ładnie się chipuje i jeszcze lepiej modzi i w zasadzie poza drobnymi upierdliwościami które mogą się przydażyć jak np zapieczone kierownice w turbinie czy przetarty wężyk to przy mądrym kierowniku auta nie do zdarcia ,ja bym brał i cieszył się z jazdy i bezawaryności a olej leje Mobil1 5W40 od lat ew. 5W50 i nic się nie dzieje a auto mam wymodzone na +-200 KM @385Nm więc obciążenia układ korbowo tłokowy musi znosić już sporo większe niż w serii .Wydaje mi się że system PD wycofano głównie z powodu braku możliwości zwiększania częstotliwości wtrysku (ekologia,głośność itd) i niestety jest sporo droższy w produkcji niżeli CR ,gdyby nie ekologia pewnie mielibyśmy kontynuacje systemu PD a tak póki co trzymam się mojego PDka i nie wracam do CRa