TDI.PL - tuning, chiptuning oraz eksploatacja silników diesla - FORUM

Citroen Xsara Picasso 1.6 HDI - kupić czy nie kupić?

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline DieselFan

  • **
  • 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • got milf?
Citroen Xsara Picasso 1.6 HDI - kupić czy nie kupić?
« dnia: 26 Lutego, 2010, 21:16:50 »
pierwsze pytanie może będzie głupie,ale...muszę je zdać: czy HDI to CR? :D
reszta pytań: czy to awaryjne czy bezawaryjne cudo techniki? wiela to chla? drogie części? czy dynamika jakaś jest,czy muł? czy skrzynia i silnik elastyczne czy trzeba redukować przed wyprzedzeniem?
czy na tylnych siedzeniach jest isofix?
itede,itepe... :)

i w ogóle co lepiej kupić-Xsarę Picasso czy Octavię II?  ;)
« Ostatnia zmiana: 26 Lutego, 2010, 21:18:32 wysłana przez DieselFan »


got milf?

Offline DieselFan

  • **
  • 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • got milf?
Odp: Citroen Xsara Picasso 1.6 HDI - kupić czy nie kupić?
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Lutego, 2010, 01:36:07 »
niejaki Piasek (pozdrawiam! ;D) twierdzi,że: "Najlepiej kupić 2.0 HDI 110KM. Już w serii żwawy i oszczędny a z racji posiadania intercoller`a podatny na chiptuning bez nadmiernych obciążeń. 90-konna odmiana nie posiada IC."
a czy 1.6 110 KM ma IC? i czy to bardzo źle,jeśli nie? czy jest "żwawy i oszczędny"?
got milf?

Offline Piasek

  • ******
  • 1 301
Odp: Citroen Xsara Picasso 1.6 HDI - kupić czy nie kupić?
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Lutego, 2010, 09:15:49 »
1. Tak - wszystkie HDI to CR
2. Z awaryjnością jak wszędzie: jak się trafi dobra sztuka i kierowiec umie to obsługiwać to lata będzie jeździł nie wiedząc o tym co pod maska pracuje...
3. Spali tyle ile wlejesz :) A na poważnie: 1.6HDI 110KM między 5-7,5 litra.
4. Części... Zakładam ze psuć się nie będzie czyli tylko materiały eksploatacyjne. Filtry ciut droższe niż np do TDI (bo wkład filtra oleju do 1.6HDI kosztuje 50 zł Purflux, ok 30 zł polski Filtron) z resztą podobnie. Reszta materiałów jak klocki, tarcze, oleje, paski itp - identycznie jak w TDI.
5. 110-tka jest wystarczająco dynamiczna
6. Silnik dość elastyczny ale to 16V zatem moc nieco wyżej się pojawia. Pomimo tego iż piszą sobie coś tam w tych prospektach silnik budzi się do życia po przekroczeniu 2500 obr. W zakresie 1750-2300 jest poczciwym wołkiem do roboty wystarczająco elastycznym a przy tym oszczędnym i ekonomicznym.
7. ISOFIX. Zadzwoń do ASO - powiedzą.
8. Pojeździj jednym i drugim - to najlepsze porównanie bo to Ty będziesz tym jeździł - nie reszta tego forum :)
9. Akurat silniki 2.0 HDI 8V 90 i 110KM znam bardzo dobrze bo mam do czynienia z obydwoma. Jednego ma szwagier już 6-ty rok (200 tyś km nim przejechał a kiedy go kupował jako 3-latka miał już 100), drugiego kumpel - 3-ci rok leci (i prawie 70 tyś km nawinął na koła) i kompletnie nic sie nie dzieje z tymi silnikami poza typowymi bolączkami które już zostały wymienione (koło pasowe na wale) U szwagra poleciał kiedyś czujnik wysokiego ciśnienia na listwie i to wszystko z awarii. 1.6HDI to stosunkowo młode silniki żeby można było coś o awaryjności ich powiedzieć ale z tego co fora Peugeota czy inne francuskie czytuję nie ma żadnych lamentów na to... Jak dostaje dobry olej i paliwo - działa.
10. Tak. 1.6HDI ma IC

Offline DieselFan

  • **
  • 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • got milf?
Odp: Citroen Xsara Picasso 1.6 HDI - kupić czy nie kupić?
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Lutego, 2010, 21:57:21 »
Tak - wszystkie HDI to CR
to chyba dobrze,co? ;)
Z awaryjnością jak wszędzie: jak się trafi dobra sztuka i kierowiec umie to obsługiwać to lata będzie jeździł nie wiedząc o tym co pod maska pracuje...
ale mimo wszystko HDI jest mniej awaryjny niż dCi,prawda?
poza tym dieslem umiem jeździć-nick do czegoś zobowiązuje ;D
Filtry ciut droższe niż np do TDI (bo wkład filtra oleju do 1.6HDI kosztuje 50 zł Purflux, ok 30 zł polski Filtron)
w madzi stosowałem jeno Knechta-ok. 60-65 zł 8)
w przyszłym samochodzie też zamierzam-dobry sprzęt
110-tka jest wystarczająco dynamiczna
zarówno 1.6 jak i 2.0?
Silnik dość elastyczny ale to 16V zatem moc nieco wyżej się pojawia. Pomimo tego iż piszą sobie coś tam w tych prospektach silnik budzi się do życia po przekroczeniu 2500 obr. W zakresie 1750-2300 jest poczciwym wołkiem do roboty wystarczająco elastycznym a przy tym oszczędnym i ekonomicznym.
czy dotyczy to 110 KM 1.6 i 2.0? te silniki mają podobną elastyczność?
ISOFIX. Zadzwoń do ASO - powiedzą.
takoż i uczynię :)
ważny to dla mnie aspekt
Pojeździj jednym i drugim - to najlepsze porównanie bo to Ty będziesz tym jeździł - nie reszta tego forum :)
fakt,ale z "dwojga złego" stać  mnie być może jeno na Picassiaka-OII "ciut" za droga...
Tak. 1.6HDI ma IC
to chyba dobrze,co? ;)
IC mają jednostki 2.0 110 KM i 1.6 110 KM?
1.6 90 KM nie ma?

sorry jeśli czasem zadam jakieś głupawe pytanie,ale wolę zapytać niż popełnić głupotę przez niedoinformowanie... rozumiesz chyba :)
got milf?

Offline Piasek

  • ******
  • 1 301
Odp: Citroen Xsara Picasso 1.6 HDI - kupić czy nie kupić?
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Marca, 2010, 08:47:46 »
1.6 HDI 90KM też ma IC - po prostu ma zmniejszoną softem moc. W dostawczakach montują najczęściej ten wariant mocy. 2.0HDI 110KM bardziej się sprawdzi w przypadku ganiania z obciążeniem, 4-5 osób, pełen bagażnik, góry. Pewnie będzie się mniej męczył niż 1.6HDI ale... należy tutaj odpowiedzieć sobie na pytanie ile będziesz miał w życiu takich okazji aby tak właśnie jeździć... Nie zapominaj że u 10-cio latka wyjazd z rodzicami na wakacje to obciach i szmira. Teraz się posyła dzieci na obozy żeglarskie, surfingowe i językowe... To jest "trendi" :) :) ;) Także kupując auto bardziej kieruj się własną wygodą i przewagą użytkowania a nie przyszłymi ewentualnymi wyjazdami które może będą, a może nie...
Byłem w ub. niedzielę na giełdzie w Poznaniu i widziałem kilka bardzo atrakcyjnych cenowo "pikass", także jest w czym wybierać... Z resztą - masz internet to wiesz...
Odnośnie rozwiązania układu wtryskowego to w dzisiejszych dieslach chyba nie istnieje żadna inna technologia poza CR ??? Oczywiście pomijając jakąś tam grupę silników VW na pompkach - reszta to wszystko CR. Zatem albo CR - albo nic.

Offline długopis87

  • *
  • 32
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Citroen Xsara Picasso 1.6 HDI - kupić czy nie kupić?
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Marca, 2010, 10:21:36 »
Szczerze przyznam,że nie jestem zwolennikiem francuskich aut,jednak Xsara Picassa faktycznie jest niedroga w zakupie(kieruje się tutaj ofertami z alledrogo).Właściwie to jestem nawet mechanikiem samochodowym z wykształcenia,a robie co innego.Wracając do tematu,rozmawiałem ze znajomym mechanikiem i bardzo chwali silniki HDI.Dzięki CR są bardzo żwawe,całkiem trwałe i przy dobrym traktowaniu sypią km tak jak TDI,a nawet lepiej.Miału siebie ostatnio Berlingo z 2005 roku bodajże,silnik 2.0 HDI 90 ps,przebieg ponad 270 tys km.Własciciel bardzo sobie chwali autko.Jedyna wada to zawieszenie,ale jak wiadomo nasze drogi wykończą wszystko :)
Life is 2 short 2 be slow

Offline DieselFan

  • **
  • 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • got milf?
Odp: Citroen Xsara Picasso 1.6 HDI - kupić czy nie kupić?
« Odpowiedź #6 dnia: 02 Marca, 2010, 10:38:23 »
2.0HDI 110KM bardziej się sprawdzi w przypadku ganiania z obciążeniem, 4-5 osób, pełen bagażnik, góry. Pewnie będzie się mniej męczył niż 1.6HDI ale... należy tutaj odpowiedzieć sobie na pytanie ile będziesz miał w życiu takich okazji aby tak właśnie jeździć...
no to już wybrałem: 1.6 110 km, rocznik-od 2006. nad kolorem jeszcze nie myślałem  :D
Byłem w ub. niedzielę na giełdzie w Poznaniu i widziałem kilka bardzo atrakcyjnych cenowo "pikass", także jest w czym wybierać... Z resztą - masz internet to wiesz...
teraz pozostaje tylko kwestia tego o ile miały przekręcone liczniki i jak mocno były bite ;)

podobują mi się te dwa:

http://otomoto.pl/citroen-xsara-picasso-2-0-hdi-exclusiv-100-bezwypad-C11629302.html

i

http://otomoto.pl/citroen-xsara-picasso-stan-idealny-maly-przebieg-C11527914.html

co myślicie?


ten natomiast jest jakiś podejrzanie tani...:

http://otomoto.pl/citroen-xsara-picasso-1-6-hdi-impress-bezwypadkowy-C8117400.html
got milf?

Offline Piasek

  • ******
  • 1 301
Odp: Citroen Xsara Picasso 1.6 HDI - kupić czy nie kupić?
« Odpowiedź #7 dnia: 02 Marca, 2010, 14:11:17 »
Moim zdaniem najciekawsza jest oferta 2-ga.
Ale kosztuje... Ale... jak pojedziesz z kasą i rzucisz gotówkę na stół, powiedzmy jakieś 29tyś to jeszcze z 500-600 dorzucisz i odjedziesz nim :) Nie ma lepszej metody perswazji jak plik banknotów. A handlarz ma zasady: pierwszy klient jest zawsze najlepszy.
Oferta pierwsza tą szarzyzną środka do VW mi podjeżdża
Oferta 3-cia nie uwzględnia kosztów przywozu czyli jakieś 2500 cię dodatkowo skasują +jakieś 500-600 za coś tam + jakieś drugie tyle za pomoc w załatwieniu formalności rejestracyjnych, suma summarum wyjdzie Cię tyle samo co opcja 2-ga tyle że ta stoi w Polsce i możesz wybrzydzać do woli :)
« Ostatnia zmiana: 02 Marca, 2010, 14:23:40 wysłana przez Piasek »

Offline DieselFan

  • **
  • 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • got milf?
Odp: Citroen Xsara Picasso 1.6 HDI - kupić czy nie kupić?
« Odpowiedź #8 dnia: 02 Marca, 2010, 19:06:00 »
Moim zdaniem najciekawsza jest oferta 2-ga.
moim też :D
Ale kosztuje...
dużo? myślałem,że 30 tys. to na auto tej wielkości,tego rocznka,przebiegu,silnika i wyposażenia akurat albo wręcz całkiem  niedużo... hm... tańsze były moim zdaniem zbyt tanie,wręcz podejrzane. a jaka kasa standardowo jest brana za podobny wózek?
Ale... jak pojedziesz z kasą i rzucisz gotówkę na stół, powiedzmy jakieś 29tyś to jeszcze z 500-600 dorzucisz i odjedziesz nim :) Nie ma lepszej metody perswazji jak plik banknotów. A handlarz ma zasady: pierwszy klient jest zawsze najlepszy.
to nie handlarz-z tego,co udało mi się ustalić,to jest to użytkownik prywatny :D
wierzyć? ;)
Oferta pierwsza tą szarzyzną środka do VW mi podjeżdża
wyolbrzymiasz ;) mnie się taki graficik całkiem podoba. a czy Twoim zdaniem kolorystyka wnętrza tego beżowego nie jest...hmm...mało męska? ;)
Oferta 3-cia nie uwzględnia kosztów przywozu czyli jakieś 2500 cię dodatkowo skasują +jakieś 500-600 za coś tam + jakieś drugie tyle za pomoc w załatwieniu formalności rejestracyjnych
to chrzanić ją!  ;)
got milf?

Offline DieselFan

  • **
  • 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • got milf?
Odp: Citroen Xsara Picasso 1.6 HDI - kupić czy nie kupić?
« Odpowiedź #9 dnia: 02 Marca, 2010, 23:16:04 »
rozkodowanie VINu beżowej sztuki:


Linia produktu XSARA PICASSO
Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 10812 FV 2 0675
Data Początku Gwarancji 24.07.2006
Numer seryjny silnika 10 JB61 0033991
Numer seryjny skrzyni biegów 20 DM62 0703602
OPB P002
NRE e2*98/14*0153*15
Informacje ogólne
RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY
ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU CITROEN
LINIA PRODUKTU XSARA PICASSO
TYP NADWOZIA HATCHBACK FAMILIALE
WYKOŃCZENIE WYSOKIE ŚREDNIE PLUS
SILNIK DIESEL TURBO DV6TED4 FAP
PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5
RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
KOLOR NADWOZIA KOLOR PIASEK BIVOUAC
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ WELUR DORICE "VD"
KOLOR OKŁADSZIN "FD"
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA BE4 L
SILNIK (TYP) SILNIK TYP EV/DV
MONOGRAM BEZ MONOGRAMU
Charakterystyka pojazdu
WYKOŃCZENIE WYSOKIE ŚREDNIE PLUS
RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
KOLOR NADWOZIA KOLOR PIASEK BIVOUAC
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ WELUR DORICE "VD"
KOLOR OKŁADSZIN "FD"
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA BE4 L
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO
Zasilanie silnika
SILNIK DIESEL TURBO DV6TED4 FAP
CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP
BLOK SILNIKA (MATERIAŁ) OBUDOWA CYLINDRÓW ALUMINIOWA
PALIWO OLEJ NAPĘDOWY
USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) NORMA EMISJI SPALIN EURO 4(SILNIK)
SILNIK (TYP) SILNIK TYP EV/DV
CHŁODZENIE OLEJU BEZ WYMIENNIKA WODA/OLEJ
SILNIK (CHŁODZENIE) CHŁODNICA GRUB.: 32 - 21 DM2 ALU SPAW
PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU
WAHANIA MOCY (SILNIK) MOC STANDARD
AUTODIAGNOSTYKA EOBD AUTODIAGNOST. "EOBD" BEZ PRZYSPIESZOMIERZA
SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY RECYRKULACJA SPALIN "EGR"
TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU TECHN. OCZYSZ SPALIN POJAZD EURO 4
FILTR CZĄSTEK (FAP) FILTR PRZECIWPYŁOWY
WENTYLATOR 1 WENTYLATOR STER. ELEKTRONICZNE ZABUDOW. 140W
WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU BOSCH
OBUDOWA PRZEPUSTNICY (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA) BEZ OBUD.PRZEPUSTN. (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA)
Skrzynia biegów, Napęd
PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA BE4 L
PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 19 X 70
KOŁO STYLIZOWANE KOŁO MELBOURNE 15-CAL.
SPRZĘGŁO SPRZĘGŁO HYDRAULICZNE
USZCZELNIACZ OD STRONY KOŁA USZCZELKA OD STRONY KOŁA ŚRED 17,5
USZCZELNIACZ OD STRONY MOSTU USZCZELKA OD STRONY MOSTU JB2A
UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA) MECHANIZM RÓŻNICOWY 84
OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONY 185/65 R15 H NIEWZMOCNIONE
KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA ZE STOP LEK
SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) SKRZYNIA MECHA BE4T
Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce
ABS ABS
STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 21
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO
STABILIZATOR PRZEDNI DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 21
HAMULEC TYP TARCZE PRZED WENTYLOWANE/TARCZE TYL
ZAWIESZENIE ZAW NORMALNE
DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI Z SYSTEMEM ESP
WARIANT SKOJARZONY HAMULCE ESP BOSCH 8 0
Nadwozie, Wyposażenie
HAK HOLOWNICZY BEZ HAKA HOLOWNICZEGO
KOŁPAK (STYL) STYL MELBOURNE
OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA
FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE ELEKTR
WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIERACZKA PRZED Z CZUJNIKIEM OPADÓW
PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA BEZ ZAŚLEPKI W PASIE PRZEDNIM
BAGAŻNIK ZEWNĘTRZNY MONTAŻ BEZ MOCOWANIA BAGAŻU
REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE
OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KLAMKI ZEW+BOCZ LISTW OCHR+LUST WST ZEW MALOW
DACH OTWIERANY DACH SZTYWNY
MASKOWNICE ZDERZAKÓW PAS OCHR ZDERZAKA W KOLORZE NADWOZIA
SZYBA (WYGLĄD) PRZYCIEMNIONA
Wyposażenie wnętrza
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ WELUR DORICE "VD"
SIEDZENIE TYLNE 3 SIEDZENIA TLN. ODDZ. (3 PRZESUWN.)
PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY PAS BEZP TYL 3 ZWIJACZE 3DRZW
PAS BEZPIECZEŃSTWA PRZEDNI PAS PIROTECH BEZ ALARMU
KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA) KRAJE O UMIARKOWANYM KLIMACIE
STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W KM/H
KONSOLA BEZ KONSOLI
STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ
OGRZEWANIE DODATKOWE BEZ DODATKOWEGO OGRZEWANIA
WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ LISTWA CERBE + PANEL MALOW.
GŁOŚNIK MONTAŻ 4 GŁOŚNIKÓW + 2 TWEETERS
STEROWANIE AUTORADIA ZDALNE STEROWANIE RADIOODTWARZACZEM
IZOLACJA (ZASŁONY, BOCZNE OSŁONY P-SŁONECZNE, SZYBERDACH) SCHOWEK TYLNY RĘCZNY
REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY ELEM REGUL LĘDŹW KIEROWCY
PODŁOKIETNIK SIEDZISKA PRZEDNIEGO MONTAŻ Z PODŁOKIET PRZEDNIM
ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD
SYSTEM NAWIGACJI BEZ SYSTEMU NAWIGACJI
PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ PODNOŚ SZYBY TYL STER ELEKTRYCZ
MATA GRZEJNA FOTEL BEZ PODGRZEWANIA
PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA PODUSZKA POW BOCZNA PRZ PODWÓJNA
ZABEZPIECZENIE TYLNEGO PASAŻERA BEZ OCHRONY PASAŻERA TLN.
CHŁODZENIE DODATKOWE KLIMATYZACJI BEZ DODATKOWEJ KLIMATYZACJI
LUSTERKO WSTECZNE ZEW. (PODGRZEWANE) LUSTERKO ZEWN OGRZEWANE
BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ
ODBIORNIK RADIOWY SYST. AUDIO ODTW. CD RDS "RD3"
CHŁODZENIE KLIMATYZACJI CHŁODZENIE AUTOMATYCZNE
REGULATOR SZYBKOŚCI TEMPOMAT I OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI
SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA WÓZ.ZAŁADUNK. ZDEJMOW. + SIATKA
WYKRYWANIE PRZESZKODY CZUJNIK PRZESZKODY
DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY GAŁKA DŹWIGNI BIEG WKŁ CHROM
KIEROWNICA KIER SKÓRA
WENTYLATOR 1 WENTYLATOR STER. ELEKTRONICZNE ZABUDOW. 140W
Elektryka
ALTERNATOR ALTERNATOR KLASA 15
AKUMULATOR AKUMULATOR L2 400
ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASA 5
OŚWIETLENIE SPECJALNE WŁĄCZANIE AUTOMATYCZNE ŚWIATEŁ
FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE ELEKTR
MULTIPLEKSAŻ MONTAŻ ZMULTIPLEKS. CAN VAN
REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE
Marki wyposażenia
WARIANT SKOJARZONY HAMULCE ESP BOSCH 8 0
WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU BOSCH
Inne
KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA UKŁAD OCZYSZCZANIA SPALIN
ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALNA
STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ
OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KLAMKI ZEW+BOCZ LISTW OCHR+LUST WST ZEW MALOW
MODUŁ ZARZĄDZAJĄCY BSI COMM 2000


czy łototo ma FAP?
got milf?

Offline Piasek

  • ******
  • 1 301
Odp: Citroen Xsara Picasso 1.6 HDI - kupić czy nie kupić?
« Odpowiedź #10 dnia: 03 Marca, 2010, 08:57:55 »
Nie myślałeś o pracy w CBŚ`u ?? :)
Czy ma FAP ?
Skoro sam napisałeś:
...
SILNIK DIESEL TURBO DV6TED4 FAP
...
a później:
...
Zasilanie silnika
SILNIK DIESEL TURBO DV6TED4 FAP
CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP
BLOK SILNIKA (MATERIAŁ) OBUDOWA CYLINDRÓW ALUMINIOWA
PALIWO OLEJ NAPĘDOWY
USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) NORMA EMISJI SPALIN EURO 4(SILNIK)
SILNIK (TYP) SILNIK TYP EV/DV
...
No to ma go na 101% (oj tam - przeżyjesz ;) )
KOLOR NADWOZIA KOLOR PIASEK BIVOUAC
i pewnie dlatego mi się podoba :) :) ;)

Co do ceny to myślałem że celujesz w max 25 tyś zł... Ale skoro "ciut" wyżej to ja bym się pofatygował żeby "łototo" obejrzeć, objeździć i (ewentualnie) sfinalizować transakcję...
P.S.
Ogłoszenie już jest nieaktywne - czyżby ktoś Ci go sprzątnął z przed nosa ? ;)

Offline DieselFan

  • **
  • 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • got milf?
Odp: Citroen Xsara Picasso 1.6 HDI - kupić czy nie kupić?
« Odpowiedź #11 dnia: 03 Marca, 2010, 09:07:43 »
Nie myślałeś o pracy w CBŚ`u ?? :)
:D
Skoro sam napisałeś:a później:No to ma go na 101% (oj tam - przeżyjesz ;) )
wydlubie sie ;)
i pewnie dlatego mi się podoba :) :) ;)
mnie tez :)
Ogłoszenie już jest nieaktywne - czyżby ktoś Ci go sprzątnął z przed nosa ? ;)
buuuuuuuu... zli ludzie... buuuu...  :'(  :'(
got milf?

Offline DieselFan

  • **
  • 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • got milf?
Odp: Citroen Xsara Picasso 1.6 HDI - kupić czy nie kupić?
« Odpowiedź #12 dnia: 03 Marca, 2010, 14:11:57 »
dowiedziałem się dwóch rzeczy,które niezmiernie radują moje serduszko:
1. xsara picasso MA z tyłu dwa isofixy ;D
2. beżowa z otomoto nie jest sprzedana! 8)

niech żyję! :D
got milf?

Offline DieselFan

  • **
  • 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • got milf?
Odp: Citroen Xsara Picasso 1.6 HDI - kupić czy nie kupić?
« Odpowiedź #13 dnia: 08 Marca, 2010, 15:02:29 »
poprawka: rzuciłem temat tej beżowej na forum cytryny. tam od razu rozwiali moje wątpliwości-auto było tłuczone i to z innej strony niż mi właściciel mówił  >:(

dalej szukam bezwypadkowej xsary picasso... jak sądzicie-ile może kosztować i jaki realny moze mieć przebieg pikuś z 2006 r wzwyż i silnikiem 110 KM (litraż obojętny)? jeśli chciałbym rejestrować auto z zagranicy,muszę doliczyć jakieś 1500 zł,prawda? :/
got milf?

Offline Piasek

  • ******
  • 1 301
Odp: Citroen Xsara Picasso 1.6 HDI - kupić czy nie kupić?
« Odpowiedź #14 dnia: 08 Marca, 2010, 15:53:43 »
Potwierdza się sprawdzone przekonanie: w Polsce nie ma bezwypadkowych samochodów, są tylko lepiej lub gorzej zrobione powypadki i lepiej lub gorzej kłamiący handlarze...
No sprostowanie - trochę ich tam jest... To "trochę" zwiezione zostało na zajechany silnik i też lepiej lub gorzej (najczęściej tragicznie) reanimowane.
Swoją drogą mamy również świetnych blacharzy i lakierników którzy potrafią tak precyzyjnie położyć lakier i spolerować resztę, że jest nie do poznania "gdzie" auto było robione...